seosho seosho .

seosho

فوايد ساندويچ پانل ماموت

ساندويچ پانل چيست

نام ساندويچ پانل به دليل ساختار و شكل ظاهري آن مي باشد زيرا ساختاري شبيه ساندويچ داشته و از دو لايه بيروني تشكيل شده كه فومي عايق بين اين دو لايه قرار دارد كه جنس آن داراي اهميت ويژه اي است و به دو صورت ساندويچ پانل ديواري و ساندويچ پانل سقفي توليد مي شود.

 

رنگ ساندويچ پانل

ساندويچ پانل ها داراي 12 طيف رنگي مي باشند از جمله رنگ هاي سفيد، كرم، زرد، قرمز، طوسي، يشمي،نقره اي، بنفش، آبي، سبز

 

چرا ساندويچ پانل

• قابليت شستشو دارد.

• داراي وزن سبكي است.

• عمر سازه را افزايش ميدهد.

• داراي رنگ هاي متنوع است.

• عايق صوتي بسيار مناسبي است.

• داراي ظاهري زيبا و مناسب است.

• قابليت استفاده در تمامي مناطق، حتي در ارتفاعات.

• نگهداري و پاكيزگي آن به راحتي صورت مي پذيرد.

• در هزينه هاي سرمايشي و گرمايشي صرفه جويي مي كند.

• در قياس با ساير مصالح ساختماني مقرون به صرفه تراست.

• استفاده بهينه از فضاهاي خالي و دستيابي به فضاي مفيد بيشتر.

• استفاده از آنها در طرح هاي خاص و قابليت انعطاف پذيري آن ها.

• صرفه جويي در هزينه هاي پي سازي و اسكلت بندي ساختمان ها.

• قابليت جابجايي داشته و نصب و اجراي آسان، راحت و سريعي دارد.

• در برابر حوادث طبيعي از جمله سيل، زلزله، رانش زمين، باد، طوفان و ...

• مقاومت در مقابل حلال ها و ضد خوردگي در برابر محيط هايي كه داراي خاصيت اسيدي و بازي هستند .

 

شركت ماموت با داشتن چندين سال سابقه در زمينه ساخت انواع ساندويچ پنل ازجمله ساندويچ پانل سقفي، ساندويچ پانل ديواري، ساندويچ پانل پلي يورتان، ساندويچ پانل پلي استايرن و ... و ارائه آن به بازارهاي داخلي و خارجي توانسته بسايري از نيازهاي صنعت را تامين كند و به شما عزيزان در جهت رسيدن به اهدافتان ياري نمايد. متخصصين و مشاورين اين امر هر گونه سوالي در اين زمينه از جمله نوع و قيمت ساندويچ پانل، فوايد ساندويچ پانل ماموت، انواع ساندويچ پانل، كاربرد آنها و... كه در ذهن شما عزيزان مي باشد، پاسخگو هستند.


برچسب: ساندويچ پانل+ساندويچ پانل ديواري+سانديوچ پانل سقفي+ساندويچ پنل+قيمت پانل سقفي+قيمت ساندويچ پنل+ليست قيمت ساندويچ پانل+ليست قيمت ساندويچ پانل ديواري+ ليست قيمت ساندويچ پانل سقفي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۰۶:۵۹ توسط:hami موضوع:

قيمت نصب ساندويچ پنل

ساندويچ پانل چيست

پيش از آنكه قيمت نصب ساندويچ پنل رابررسي كنيم و هزينه هاي مربوط به آن را، ابتدا بايد آن را بشناسيم و نحوه استفاده و كاربرد آن را بدانيم.
ساختاري سه لايه كه لايه مياني آن يا همان هسته ساندويچ پانل، نقش عايق را ايفا مي كند و لايه هاي بيروني از ورق گالوانيزه، آلومينيوم، آلوزينك تشكيل يافته. با استفاده از اين پانل ها پوشش سقف و پوشش ديوار صورت مي گيرد كه سازه را بسيار سبك و استحكام آن را بالا مي برد.

اتصال ساندويچ پانل ديواري و ساندويچ پانل سقفي

در ساختمان هاي پيش ساخته براي پوشش سقف و پوشش ديوارها از ساندويچ پانل سقفي و ساندويچ پانل ديواري استفاده مي كنند. قفل كردن اين پانل ها خود نياز به آگاهي لازم در اين زمينه دارد. در محل اتصال يا به اصطلاح درز پنلها نبايد جايي براي ورود هوا و آب وجود داشته باشد بنابراين در زمان نصب ساندويچ پانل بايد دقت لازم را به كار برد تا اين اتفاق نيفتد. پانل ها به دليل ظاهر زيبا نمايي بسيار چشمگير به سازه مي بخشند و به دليل وجود رنگهاي متنوع بسيار مورد استقبال قرار مي گيرند زيرا استفاده از مصالح سنتي اين نما را به وجود نمي آورند.

پانل ها داراي سايز و ابعاد متفاوتي هستند، بنابراين اگر هر سازه يا بنايي داشته باشيم ميتوانيم براي پوشش سقف و ديوارهاي آن از پانل استفاده كنيم.از ديگر ويژگي هايي كه پانل ها دارند اين است كه مي توان از آنها در هر نوع اقليمي استفاده كرد و بسته به نوع شرايط آب و هوايي فقط نوع مواد بكار رفته در ساخت پنل باهم فرق داشته و يا عايق آن از جنس هاي مختلف توليد مي شود.

سازه با ساندويچ پانل داراي استحكام لازم مي باشد و بسيار از لحاظ ايمني مورد توجه است.براي بناي يك سازه ساندويچ پانلي نيازي به زير سازي محل مورد نظر نمي باشد بلكه مي توان آن را در روي سازه فولادي يا ساختمان با اسكلت بتني اجرا نمود. در زمان گذشته و طي چند سال اخير براي اتصال پانل سقفي و ديواري، در صنعت مشكلاتي وجود داشت از جمله اينكه براي اتصال آنها بايد نيروي كار بسيار وجود داشت تا بنا اجرا شود كه از لحاظ صرف هزينه مقرون به صرفه نبود.

همان طور كه براي بناي يك ساختمان سنتي به استفاده از نيروي كار و همينطور هزينه بسيار نياز بود. به همين دليل صنعت ساخت و ساز پيش به سوي روشي رفت كه هم متحمل هزينهاي پايين تر و هم استفاده از نيروي كار كمتري باشد به همين دليل ساختمان هاي پيش ساخته را رواج داد.

خانه هاي پيش ساخته

خانه هاي پيش ساخته به صورتي است كه به شكل گسترده و وسيع توليد مي شوند و پس از بسته بندي در اختيار مشتري قرار مي گيرد. هدف اصلي از سخت سازه با ساندويچ پانل يا ساختمان هاي پيش ساخته مقاومت بالاي آنها در هر شرايط آب و هوايي، حوادثي نظير رانش زمين و راحتي نصب و سهولت در اجراي آنها مي باشد.

 

مزاياي سازه پيش ساخته

سازه پيش ساخته مزاياي بسيار زيادي دارد كه ما به تعدادي از آنها در زير اشاره مي نماييم:
• كاهش وزن سازه
• داشتن تنوع در رنگ و اندازه
• استحكام در برابر باد و طوفان
• استفاده مفيد از فضاي موجود
• هزينه پايين جهت توليد و خريد آن
• كاملا بهداشتي و قابل شستشو
• عايق در برابر صوت و سرما و گرماي شديد
• استفاده از نيروي كار كمتر جهت اجراي سازه
• جلوگيري از نفوذ حشرات موذي به داخل سازه
• مقاومت بالا در برابر رطوبت، هواي گرم و سرد
• استحكام بالاي سقف و ديوارهاي آن در محل اتصال
• مقاوم در مقابل حوادث طبيعي از جمله رانش زمين يا زلزله

 

قيمت ساندويچ پانل

جهت تعيين قيمت ساندويچ پانل بايد بدانيم كه قيمت آن به چه عواملي بستگي دارد. پانل ها به دليل استفاده از انواع ورق هاي براي لايه بيروني و استفاده از انواع مختلف مواد براي لايه دروني يا هسته ساندويچ پانل داراي قيت هاي متفاوتي مي باشند. در اين ميان به عنوان مثال قيمت ورق گالوانيزه (فولاد مباركه) به دليل رنگ پذيري پاييني كه دارد و ورق آلومينيوم به دليل نرم بودن جنس فلز و مقاومت پايينش در مقابل ورق آلوزينك (آلومينيوم و روي) از كيفيت و قيمت پايينتري برخوردار است. شركت ماموت با واردات ورق آلوزينك از كره ارائه دهنده بهترين و با كيفيت ترين ساندويچ پانل ها بوده است.

اين ورق تركيب روي و آلومينيوم بوده و در مقابل اكسيژن هوا سازه را دچار زنگ زدگي نمي كند حتي اگر ورق مخدوش شود و تحت هيچ شرايطي دچار زنگ زدگي نيز نمي شود بنابراين قيمت بالاتر اين ورق نسبت به ورق هاي ديگر قابل توجيه است. علاوه بر جنس ورق، فوم مورد استفاده در پانل نيز براي تعيين قيمت ساندويچ پنل عامل مهمي مي باشد.

قابل ذكراست كه فوم پلي يورتان از ديگر فومها به دليل داشتن ويژگي هاي خود داراي قيمت بالاتري بوده و گرانتر است. براي تعيين قيمت پانل مورد استفاده در سازه، تعداد ورق هاي مورد استفاده در لايه هاي بيروني نيز عاملي ديگر است و همينطور ضخامت ورق ساندويچ پانل نيز تعيين كننده قيمت مي باشد. مورد ديگري كه قيمت پانل را تغيير مي دهد گامهاي استفاده شده ( پنج گام يا سه گام ) در پنل است.

شركت ماموت

ارائه انواع پانل با قيمتي مناسب، سوله، تحويل فوري ساندويچ پانل، نصب سريع ساندويچ پانل و رعايت ايمني در نصب از ويژگي هاي بارز شركت ماموت مي باشد. جهت اطلاع بيشتر با مشاورين ما در تماس باشيد و از مشاوره رايگان آنها بهره مند شويد و نكاتي درباره نصب ساندويچ پانل و كاربرد انواع پنل كه لازم داريد را بدانيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۲۴:۱۶ توسط:hami موضوع:

انواع ساندويچ پانل

 

 

[caption id="attachment_7745" align="aligncenter" width="800"] انواع ساندويچ پانل[/caption]

 

ساندويچ پانل

ساندويچ پانل محصولي متشكل از چند لايه به هم فشرده مي باشد. اين محصول معمولا از سه لايه تشكيل شده است كه دولايه بيروني آن ورق فلزي مي باشد و يك لايه عايق بين آن ها قرار گرفته است. نوع و جنس اين لايه ها با توجه به كاربرد ساندويچ پنل متفاوت است. استفاده از انواع ساندويچ پانل بسيار مقرون به صرفه تر از ساير مصالح سنتي مي باشد. اين محصولات برخلاف مصالح سنتي نياز به تركيب مواد ديگر ندارند. در واقع يك تركيب آماده است كه مي تواند به تنهايي در ساخت سازه هاي مختلفي استفاده شود. ساندويچ پانل به انواع سقفي و ديواري تقسيم مي شود.

 

ساندويچ پانل سقفي

ساندويچ پانل سقفي در ساخت سقف پروژه هاي مختلف به كار ميرود. ساندويچ پنل سقفي از گام هاي بلند تري برخوردار است كه به جهت مقابله با بارش هاي فصلي اينگونه ساخته مي شوند. گام هاي ذوزنقه اي و شكل اورلپ آن امكان نفوذ آب به داخل را از بين مي برد. لايه هاي بيروني اين محصول معمولا ورقه هاي آلوزينك و گالوانيزه و يا آلوزينك مي باشد. ميان اين لايه ها فوم پلي يورتان قرار گرفته است كه عايق مناسب صوت و حرارت است.

 

ساندويچ پانل ديواري

ساندويچ پانل ديواري براي پوشش ديوارها و اطراف سوله ها استفاده مي شود. اين محصول بر خلاف ساندويچ پانل سقفي داراي فراز و نشيب هاي كمتري مي باشد. هنگام نصب ساندويچ پانل ديواري اين نر و مادگي ها در هم فرو مي روند و امكان نفوذ را از بين ميبرند. اين مصالح در برابر نم و رطوبت عايق بسيار خوبي هستند. ضخامت اين نوع ساندويچ پانل بين 4 الي 20 سانتيمتر متغير مي باشد. در لايه ي مياني معمولا از فوم پلي يورتان ، پلي استايرن و همچنين فوم xps استفاده مي شود.

 

قيمت ساندويچ پانل

قيمت ساندويچ پانل ها بسته به جنس و تعداد لايه هاي به كاررفته متفاوت مي باشد. استفاده از پنل ها تا حد بسيار زيادي موجب صرفه جويي در هزينه ها مي شود. از لحاظ قيمت ساندويچ پانل مي توان گفت ضخامت لايه هاي به كار رفته در تعيين قيمت آن بسيار موثر بوده و با توجه به نوع كاربرد پانل با ضخامت هاي مختلف توليد مي شود.

 

ساندويچ پانل ماموت

امروزه شركت هاي مختلفي به توليد پانل مشغولند و به دليل سود بسياري كه در توليد آن وجود دارد مي توان گفت توليد بهينه اي دارند اما نكته قابل توجه اين است كه سود بيشتر براي توليد كنندگان زماني است كه مصرف مواد با كيفيت جهت توليد پنل را كنار گذاشته و براي به دست آوردن سود بالاتر از مواد بي كيفيت استفاده مي نمايند و يا از جنس ورق هاي مناسب براي پوشش سقف و پوشش ديوار سازه استفاده نمي كنند.
اما جهت خريد پانل بايد به نكاتي در مورد آن توجه كنيم در غير اين صورت پانلي تهيه مي كنيم كه در مدت زمان كوتاه و در برابر نور خورشيد و يا رطوبت دچار پوسيدگي و زنگ زدگي مي شوند و مشتريان اين محصول را متحمل هزينه اي بالا مي نمايند. نكته ديگر اين است كه بايد بدانيم از شركتي معتبر خريد مي كنيم كه فقط سود بالا مد نظرشان نيست و مهم رضايت مشتريان است. شركت ماموت سالهاست با استفاده از با كيفيت ترين مواد اوليه به توليد انواع پانل پرداخته و با توليد انبوه خود بزرگترين توليد كننده پانل در سطح خاورميانه به شمار مي آيد. بنابراين با دقت درخريد خود مي توانيم با آسودگي از آنچه تهيه نموده ايم استفاده كنيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۲۲:۳۳ توسط:hami موضوع:

محصولات ساندويچ پانل

ساندويچ پانل

در زمان هاي قديم براي ساخت يك ساختمان زمان بسياري لازم بود تا مواد اوليه را تهيه و به محل مورد نظر انتقال دهند و پس از آن بسياري ازآنها را باهم تركيب كرده تا به ماده جديدي دست پيدا كنند و بتوانند در ساختمان سازي از آن استفاده كنند. در حال حاضر نيز در بسياري از كشورها و مناطق مختلف سازو كار با مصالح سنتي همچنان ادامه دارد وليكن در بسياري از كشورهاي پيشرفته اروپايي و آسيايي ساخت و ساز سنتي از ميان رفته و جاي خود به سازه هاي نوين امروزي داده است. توليد پانل با پيشرفت علم هر روز گسترش يافته و بسياري از مردم از آن جهت ساخت سازه ساندويچ پانل و يا سازه پيش ساخته و ... استفاده مي كنند و در صرف وقت و انرژي كمتر هزينه مي كنند.

 

انواع ورق ساندويچ پانل

ورق آلومينيوم

ورق گالوانيزه

ورق آلوزينك

 

 

 

 انواع ساندويچ پانل

ساندويچ پانل پلي يورتان

ساندويچ پانل پلي استايرن

ساندويچ پانل پشم سنگ

ساندويچ پانل اكس پي اس

 

 

انواع فوم ساندويچ پانل

فوم پلي يورتان

فوم پلي استايرن

فوم پشم سنگ

 

 

 

انواع محصولات ساندويچ پانل

• ساندويچ پانل سقفي

• ساندويچ پانل ديواري

• پانل هاي سردخانه اي

• پنل يك رو ورق يك رو كاغذ

• پانل يك رو ورق يك رو فويل

• ساندويچ پانل هاي دو رو ورق

• ساندويچ پنل هاي پيچ مخفي

• ساندويچ پانل هاي دو رو فويل

• ساندويچ پنل هاي دو رو نايلون

 

 

 

 

كاربرد ساندويچ پانل

• سوله هاي صنعتي

• سالن هاي ورزشي

• ويلاهاي پيش ساخته

• نيرو گاه هاي نظامي

• استخرهاي سرپوشيده

• سازه هاي پيش ساخته

• كشتارگاه هاي صنعتي

• كانتينر هاي حمل و نقل

• جهت ميادين ميوه و تره بار

• پوشش ديوار و سقف سوله

•ساندويچ پانل هاي اتاق تميز

• ساخت مساجد و نمازخانه ها

• ساختمان هاي اداري و تجاري

• كانكس هاي ايمني و اورژانس ها

• سردخانه ها صنعتي ثابت و متحرك

• ساندويچ پنل سالن هاي پخت غذا

• ساخت كمپ هاي سياحتي و تفريحي

• انبارهاي مواد غذايي و دارويي و سيلوها

• درمانگاه ها و مراكز بهداشتي و بيمارستان ها

• كانكس هاي كارگاهي در پروژه هاي ساخت و ساز

• كانكس ها و سازه پيش ساخته اتاق كنترل و يا فرمان

• ساخت انواع كانكس، كانكس نگهباني، مطبوعاتي، گلخانه ها

• اتاق هاي پيش ساخته براي مناطق دچار حوادث سيل و زلزله

• سالن هاي پرورش قارچ و مرغداري ( ساندويچ پانل پلاستي سول )

 

 

برترين ويژگي هاي يك ساندويچ پانل

• در برابر ضربه و فشار مقاومت بسيار زيادي دارند.

• عايق گرما بوده و باعث صوفه جويي در مصرف انرژي است.

• ضد حرارت و حريق است و با اطمينان خاطر ميتوان از آنها استفاده كرد.

• عايق صوت مي باشد و در دنياي پر سرو صداي امروزي مكاني آرام براي ما به وجود مي آورد.

 

شركت ماموت

اين شركت همگام با پيشرفت علم و تكنولوژي روز دنيا  با در نظر گرفتن صرفه جويي در مصرف انرژي و سازگاري با محيط اطراف، محصولات منحصر به فردي  توليد مي كند. امروزه توليد محصولات ساندويچ پانل در بازار جايگزين مصالح سنتي شده اند و جهت پوشش سقف و پوشش ديوار بكار مي رود. كاربرد پنل ها به دليل سازگاري آنها با هر نوع اقليم و آب و هوايي سبب جذب بسياري از مردم براي خريد آنها شده است. دليل ديگر تقاضاي زياد آنها ويژگي هاي خاصي است كه آنها دارند از جمله مقاومت آنها در برابر حوادث و شرايط مختلف و همينطور زيبايي ظاهري كه به نماي داخلي و خارجي مي بخشد.

ساختار ظريف و زيباي پانل ها و داشتن تنوع رنگ در آنها و در نهايت ساخت سازه ساندويچ پانل، بسيار چشمگير و قابل توجه است، بطوريكه هر روز تقاضا براي آنها بيشتر و بيشتر مي شود. استفاده از ساندويچ پانل جهت ساخت سازه پيش ساخته و ... در كشورهاي اروپايي و آسيايي مرسوم بود و در سالهاي اخير در كشور ما نيز گسترش پيدا كرده است.

جهت اطلاع از قيمت ساندويچ پانل به سايت مراجعه نماييد.

 


برچسب: محصولات ساندويچ پانل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۲۰:۵۰ توسط:hami موضوع: