seosho seosho .

seosho

خدمات حسابرسي

حسابرسي چيست

حسابرسي فرايندي است كه طي آن كليه صورتهاي مالي و عمليات مالي يك شركت يا موسسه و يا هر سازماني با توجه به استانداردهاي تعريف شده و قانوني ، مورد بررسي و رسيدگي قرار گرفته و در صورت هرگونه مغايرت در نقص مدارك و يا نوع عملكرد ، آن مورد گزارش داده شده و راهكاري براي آن در نظر گرفته مي شود.

شركت حسابرسي محاسبان بر اين اميد است كه با استفاده از تجربيات كاركنان  مجرب خود در زمينه تامين نيازهاي مشتريان در مورد به روز رساني اطلاعات حسابداري و حسابرسي و همچنين با استفاده از متدهاي روز دنيا در زمينه حسابداري ، حسابرسي ، مالي و مالياتي سبكي نو از خدمات رساني به مشتريان خود ارائه نمايد . پرسنل موسسه حسابرسي محاسبان با تجربيات بسيار در زمينه حسابداري ، حسابرسي ، مديريت مالي و ارائه گزارشات ، تهيه و تنظيم اظهارنامه ، تنظيم قرارداد حسابرسي و كليه امور مالي و مالياتي آماده خدمت رساني به كارفرمايان گرامي مي باشند.

 

خدمات حسابرسي

داوري مالي

• اخذ كد اقتصادي

• بازرسي قانوني

خدمات حسابداري

• كدگزاري حساب ها

مشاوره مديريت مالي

• نظارت بر امور تصفيه

• تهيه گزارش حسابرسي

• تهيه قرارداد حسابرسي

• تهيه تنظيم انواع اظهارنامه

• بررسي اجمالي صورت هاي مالي

ارزيابي سهام و سهم الشركه

• خدمات مالي و حسابداري و مالياتي

• طراحي و پياده سازي سيستم مالي

• خدمات در زمينه انواع حسابرسي

 حسابرسي داخلي

حسابرسي رعايتي

حسابرسي قانوني

 حسابرسي مالياتي

حسابرسي عملياتي

 حسابرسي صورتهاي مالي

حسابرسي ويژه و اجراي روشهاي توافقي

• عمليات حسابرسي تامين اجتماعي

• حسابرسي و مشاوره مالي و مالياتي

• خدمات ارجايي توسط دادگاهها و مراجع قضايي در چاچوب موارد بالا

• حسابرسي جهت اخذ وام بانكي و ارائه به سازمان امور مالياتي و موسسات و ديگر ارگانهاي دولتي

حسابرسي دفاتر قانوني و مشاوره در زمينه تحرير و تنظيم دفاتر قانوني جهت جلوگيري از رد دفاتر

• ساير موراد اعلام شده و تاييد شده توسط شوراي عالي جامعه حسابداران رسمي ايران

در زير به شرح برخي خدمات موسسه حسابرسي محاسبان مي پردازيم.

 

حسابرسي صورتهاي مالي

حسابرسي صورتهاي مالي از اهميت ويژه اي برخوردار است كه به دو صورت انجام مي شود :

حسابرسي داخلي

حسابرسي خارجي

 

تفاوت حسابرسي داخلي و حسابرسي خارجي

حسابرسي داخلي توسط حسابرسان داخلي خود سازمان يا شركت صورت مي گيرد و هدف از حسابرسي داخلي گزارش دهي به مديران ارشد شركت و همينطور براي جلوگيري از هدر رفتن منابع مالي  و اجرا برنامه ريزي هاي مالي است و نتايج آن فقط داخل سازمان است . حسابرس داخلي بايد به كليه اسناد و مدارك داخل سازمان دسترسي داشته تا بتواند ، نتيجه بررسي و ارزيابي خود را در قالب گزارش ارائه نمايد.

حسابرسي خارجي توسط كارشناساني خارج از سازمان كه به وسيله موسسات خدمات حسابرسي و مالي مورد تاييد سازمان حسابرسي  انتخاب مي شود ، انجام شده و به ارگانهاي مربوطه، سهام داران و هيأت مديره گزارش داده مي شود. حسابرسي مستقل يك ضرورت قانوني است و بايد سالي يك مرتبه توسط سازمان انجام شود و نتايج بررسي عمليات و فعاليت ها به سازمان حسابرسي و ديگر ارگانهاي دولتي مرتبط  اعلام شود .

بنابراين در حسابرسي داخلي پس از بررسي صورتهاي مالي گزارش دهي به مديريت داخل شركت صورت مي گيرد اما درحسابرسي خارجي پس از بررسي صورتهاي مالي ، اعلام نظر و گزارش دهي به افراد و ارگانهاي خارج از سازمان  انجام مي شود. بررسي صورتهاي مالي توسط حسابرسان خارجي شامل مواردي چون رسيدگي ، تاييد وجوه ، ارزشيابي ، كامل بودن ، چگونگي ارائه و افشا اهداف حسابرسي موجود در صورت هاي مالي است.

موسسه حسابرسي محاسبان با بهره مندي از دانش يك تيم حرفه اي و آگاه به مسائل حسابرسي ، حسابداري ، مالي و مالياتي  و ... كليه خدمات حسابرسي ،خدمات حسابرسي داخلي و حسابرسي خارجي را با توجه به استانداردهاي حسابرسي و حسابداري براي مشتريان انجام مي دهد و با اين عملكرد به صورتهاي مالي اعتبار و ارزش مي بخشد. در اصل اين اعتبار دهي بعد از رسيدگي و بررسي كليه اسناد و مدارك و وجود تطابق با استانداردهاي پذيرفته شده حسابرسي بوجود مي آيد.اين ارزش بخشيدن و اعتبار دهي به صورتهاي مالي از اهميت بسياري برخوردار است به دليل اينكه كليه ذينفعان و استفاده كنندگان اهدافشان را با اطمينان در اين صورت هاي مالي پيگيري مي كنند.

صورتهاي مالي طي زمانهاي مشخصي بايد مورد ارزيابي و بررسي قرار گرفته و  بايد افرادي كه اين وظيفه مهم را بر عهده مي گيرند ، داراي تسلط كافي بر استانداردهاي حسابرسي باشند تا بتوانند صورتهاي مالي را با اين استانداردهاي پذيرفته شده انطباق دهند. شركت حسابرسي محاسبان با به كار گرفتن افرادي متخصص در اين زمينه با بررسي صورتهاي مالي شركت شما ، براحتي نواقص و مواردي كه با استانداردهاي مورد قبول انطباق ندارند را تشخيص داده و قبل از بررسي و رسيدگي حسابرسي مستقل به شما در رفع آنها ياري مينمايند.

 

مشاوره حسابرسي مالياتي

ماليات يكي از مهمترين منابع مالي دولت مي باشد و تمامي موسسات و شركت ها با توجه به كسب و كارشان و نوع فعاليتي كه دارند موظف به پرداخت ماليات تعيين شده مي باشند . اين پرداخت ها به منظور ماليات بايد در اسناد و مدارك معتبر ثبت و نگهداري شود كه اين مدارك و اسناد در حسابرسي مالياتي مورد بررسي و ارزيابي قرار ميگيرد . در حسابرسي مالياتي ، يك حسابرس بايد ميزان ماليات متعلق به آن سازمان يا موسسه را بداند و همينطور بر اسناد مورد نياز در حسابرسي مالياتي آگاه باشد. در حسابرسي مالياتي بايد اطلاعات درست ، به موقع  و قابل بررسي باشد و عواقب دير كرد و عدم پرداخت ماليات ها كاهش يابد كه همه اين موارد به حسابرس دقيق و آگاه به مسائل مالي و مالياتي نياز دارد.

يكي از مهمترين حسابرسي ها ، حسابرسي عملياتي مي باشد كه در اين حسابرسي كارايي ، اثربخشي و صرفه اقتصادي تمامي عمليات سازمان  مورد بررسي قرار مي گيرد و اين كار توسط افرادي صورت مي پذيرد كه داراي صلاحيت اين كار باشند . اين نوع حسابرسي بايستي در كمال دقت و تخصص صورت پذيرد تا مديران از طريق نتايج حاصل از اين نوع حسابرسي بتوانند تصميمات در زمينه فعاليت ها را اتخاذ كرده و استراتژي هاي مالي خود را تعيين نمايند.

چنانچه سازمان يا موسسه شما نياز به برنامه ريزي و حسابرسي موشكافانه جهت تصميم گيري در زمينه مالي و مديريتي دارد با موسسه حسابرسي محاسبان در تماس بوده و از مشاوره حسابرسي عملياتي ،مشاوره مالي رايگان ،مشاوره مالياتي رايگان و ... اين شركت بهره بگيريد. شما مي توانيد با اطمينان خاطر با استفاده از پيشنهادات و راهنمايي هاي مشاوران ما در زمينه هاي مختلف حسابرسي ، مالي ، مالياتي و ... به اهدافتان دست يافته و به سمت موفقيت حركت كنيد.

 

آيا نياز به وام و تسهيلات بانكي داريد

اگر سازمان يا موسسه شما نياز به دريافت وام بانكي و يا تسهيلات بانكي دارد و چنانچه از راههاي مختلفي اقدام نموده و به دليل وجود نقص در اسناد و مدارك  و يا رعايت نكردن اصول تهيه مدارك و يا هر دليل ديگري موفق به دريافت وام و تسهيلات بانكي نشده است با مشاوران حسابرسي و يا مشاوران مالي و مالياتي موسسه حسابرسي محاسبان تماس حاصل فرماييد تا با بهره گيري از تخصص مديران و مشاوران مجرب ما ، موفق به دريافت وام و تسهيلات بانكي شويد.

بر اساس بخشنامه هاي بانكي چنانچه نتايج به دست آمده از حسابرسي صورت هاي مالي و فعاليت هاي مالي يك موسسه يا شركت ، مورد پذيرش  و تاييد سازمان حسابرسي باشد ، صاحبان مشاغل ، موسسات ، شركتها  مي توانند با ارائه درخواست وام  و تسهيلات از بانك به همراه تمامي اسناد و مدارك به صورت كامل و بدون نقص ، وام و تسهيلات بانكي دريافت كنند.

چگونه ميتوان وام و تسهيلات بانكي دريافت كرد

تهيه، جمع آوري و ارائه اسناد و مدارك حاصل از بررسي صورت هاي مالي به سادگي صورت نمي پذيرد. شايان ذكر است كه اين كار بايد توسط افرادي مجرب و آگاه به جزييات و الزامات بانك ها باشد تا در هنگام درخواست مدارك توسط بانكها ، نقص و كاستي نداشته باشد و براحتي بتوان با ارائه آنها وام و تسهيلات بانكي دريافت نمود.

شركت حسابرسي محاسبان با استفاده از اساتيد مجرب و دانشگاهي و متخصصيني فعال و آگاه به مسائل روز مالي ، مالياتي و حسابرسي ميتواند به وسيله  حسابرسي دقيق ، تهيه و تنظيم اسناد و مدارك حسابرسي ،رفع نواقص آنها و در نهايت ارائه اين اسناد و مدارك به بانكها ، روند دريافت وام و تسهيلات بانكي را براي شما تسهيل نمايد. چنانچه نياز به حسابرسي جهت اخذ وام و تسهيلات بانكي ، مشاوره مالي رايگان ، مشاوره مالياتي رايگان ، مشاوره مالياتي آنلاين ، مشاوره مالي تلفني داريد به صفحه تماس با ما در سايت موسسه حسابرسي محاسبان مراجعه نموده و از خدمات حسابرسي ، خدمات مالي ،  خدمات مالياتي رايگان و ... استفاده نماييد.

درصورتي كه نياز به دريافت اطلاعات بيشتر (در زمينه  حسابرسي بيمه ،بيمه بيكاري ، انواع حسابرسي ، معافيت هاي مالياتي ، مشمولين ماليات ، ميزان ماليات بر درآمد ، ماليات بر ارث ، ماليات بر حقوق ، ماليات بر ارزش افزوده) داريد و يا براي استخدام ( در رشته هاي مرتبط با حسابداري ، حسابرسي و مديريت ) مشاوره مي خواهيد ، با مشاورين ما در تماس باشيد .


برچسب: موسسه حسابرسي+ شركت حسابرسي+مشاوره مالي رايگان+ گزارش مالي+صورتهاي مالي اساسي+صورت سود و زيان،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۳۸:۳۱ توسط:hami موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :