seosho seosho .

seosho

قيمت نصب ساندويچ پنل

ساندويچ پانل چيست

پيش از آنكه قيمت نصب ساندويچ پنل رابررسي كنيم و هزينه هاي مربوط به آن را، ابتدا بايد آن را بشناسيم و نحوه استفاده و كاربرد آن را بدانيم.
ساختاري سه لايه كه لايه مياني آن يا همان هسته ساندويچ پانل، نقش عايق را ايفا مي كند و لايه هاي بيروني از ورق گالوانيزه، آلومينيوم، آلوزينك تشكيل يافته. با استفاده از اين پانل ها پوشش سقف و پوشش ديوار صورت مي گيرد كه سازه را بسيار سبك و استحكام آن را بالا مي برد.

اتصال ساندويچ پانل ديواري و ساندويچ پانل سقفي

در ساختمان هاي پيش ساخته براي پوشش سقف و پوشش ديوارها از ساندويچ پانل سقفي و ساندويچ پانل ديواري استفاده مي كنند. قفل كردن اين پانل ها خود نياز به آگاهي لازم در اين زمينه دارد. در محل اتصال يا به اصطلاح درز پنلها نبايد جايي براي ورود هوا و آب وجود داشته باشد بنابراين در زمان نصب ساندويچ پانل بايد دقت لازم را به كار برد تا اين اتفاق نيفتد. پانل ها به دليل ظاهر زيبا نمايي بسيار چشمگير به سازه مي بخشند و به دليل وجود رنگهاي متنوع بسيار مورد استقبال قرار مي گيرند زيرا استفاده از مصالح سنتي اين نما را به وجود نمي آورند.

پانل ها داراي سايز و ابعاد متفاوتي هستند، بنابراين اگر هر سازه يا بنايي داشته باشيم ميتوانيم براي پوشش سقف و ديوارهاي آن از پانل استفاده كنيم.از ديگر ويژگي هايي كه پانل ها دارند اين است كه مي توان از آنها در هر نوع اقليمي استفاده كرد و بسته به نوع شرايط آب و هوايي فقط نوع مواد بكار رفته در ساخت پنل باهم فرق داشته و يا عايق آن از جنس هاي مختلف توليد مي شود.

سازه با ساندويچ پانل داراي استحكام لازم مي باشد و بسيار از لحاظ ايمني مورد توجه است.براي بناي يك سازه ساندويچ پانلي نيازي به زير سازي محل مورد نظر نمي باشد بلكه مي توان آن را در روي سازه فولادي يا ساختمان با اسكلت بتني اجرا نمود. در زمان گذشته و طي چند سال اخير براي اتصال پانل سقفي و ديواري، در صنعت مشكلاتي وجود داشت از جمله اينكه براي اتصال آنها بايد نيروي كار بسيار وجود داشت تا بنا اجرا شود كه از لحاظ صرف هزينه مقرون به صرفه نبود.

همان طور كه براي بناي يك ساختمان سنتي به استفاده از نيروي كار و همينطور هزينه بسيار نياز بود. به همين دليل صنعت ساخت و ساز پيش به سوي روشي رفت كه هم متحمل هزينهاي پايين تر و هم استفاده از نيروي كار كمتري باشد به همين دليل ساختمان هاي پيش ساخته را رواج داد.

خانه هاي پيش ساخته

خانه هاي پيش ساخته به صورتي است كه به شكل گسترده و وسيع توليد مي شوند و پس از بسته بندي در اختيار مشتري قرار مي گيرد. هدف اصلي از سخت سازه با ساندويچ پانل يا ساختمان هاي پيش ساخته مقاومت بالاي آنها در هر شرايط آب و هوايي، حوادثي نظير رانش زمين و راحتي نصب و سهولت در اجراي آنها مي باشد.

 

مزاياي سازه پيش ساخته

سازه پيش ساخته مزاياي بسيار زيادي دارد كه ما به تعدادي از آنها در زير اشاره مي نماييم:
• كاهش وزن سازه
• داشتن تنوع در رنگ و اندازه
• استحكام در برابر باد و طوفان
• استفاده مفيد از فضاي موجود
• هزينه پايين جهت توليد و خريد آن
• كاملا بهداشتي و قابل شستشو
• عايق در برابر صوت و سرما و گرماي شديد
• استفاده از نيروي كار كمتر جهت اجراي سازه
• جلوگيري از نفوذ حشرات موذي به داخل سازه
• مقاومت بالا در برابر رطوبت، هواي گرم و سرد
• استحكام بالاي سقف و ديوارهاي آن در محل اتصال
• مقاوم در مقابل حوادث طبيعي از جمله رانش زمين يا زلزله

 

قيمت ساندويچ پانل

جهت تعيين قيمت ساندويچ پانل بايد بدانيم كه قيمت آن به چه عواملي بستگي دارد. پانل ها به دليل استفاده از انواع ورق هاي براي لايه بيروني و استفاده از انواع مختلف مواد براي لايه دروني يا هسته ساندويچ پانل داراي قيت هاي متفاوتي مي باشند. در اين ميان به عنوان مثال قيمت ورق گالوانيزه (فولاد مباركه) به دليل رنگ پذيري پاييني كه دارد و ورق آلومينيوم به دليل نرم بودن جنس فلز و مقاومت پايينش در مقابل ورق آلوزينك (آلومينيوم و روي) از كيفيت و قيمت پايينتري برخوردار است. شركت ماموت با واردات ورق آلوزينك از كره ارائه دهنده بهترين و با كيفيت ترين ساندويچ پانل ها بوده است.

اين ورق تركيب روي و آلومينيوم بوده و در مقابل اكسيژن هوا سازه را دچار زنگ زدگي نمي كند حتي اگر ورق مخدوش شود و تحت هيچ شرايطي دچار زنگ زدگي نيز نمي شود بنابراين قيمت بالاتر اين ورق نسبت به ورق هاي ديگر قابل توجيه است. علاوه بر جنس ورق، فوم مورد استفاده در پانل نيز براي تعيين قيمت ساندويچ پنل عامل مهمي مي باشد.

قابل ذكراست كه فوم پلي يورتان از ديگر فومها به دليل داشتن ويژگي هاي خود داراي قيمت بالاتري بوده و گرانتر است. براي تعيين قيمت پانل مورد استفاده در سازه، تعداد ورق هاي مورد استفاده در لايه هاي بيروني نيز عاملي ديگر است و همينطور ضخامت ورق ساندويچ پانل نيز تعيين كننده قيمت مي باشد. مورد ديگري كه قيمت پانل را تغيير مي دهد گامهاي استفاده شده ( پنج گام يا سه گام ) در پنل است.

شركت ماموت

ارائه انواع پانل با قيمتي مناسب، سوله، تحويل فوري ساندويچ پانل، نصب سريع ساندويچ پانل و رعايت ايمني در نصب از ويژگي هاي بارز شركت ماموت مي باشد. جهت اطلاع بيشتر با مشاورين ما در تماس باشيد و از مشاوره رايگان آنها بهره مند شويد و نكاتي درباره نصب ساندويچ پانل و كاربرد انواع پنل كه لازم داريد را بدانيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۲۴:۱۶ توسط:hami موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :