seosho seosho .

seosho

موسسه حسابرسي در تهران

موسسه حسابرسي

يكي از عوامل مهمي كه هميشه و در هر دوره زماني مورد توجه محققان قرار گرفته كيفيت حسابرسي و عوامل موثر بر آن است. از عواملي كه سبب بالارفتن كيفيت حسابرسي مي شود اندازه موسسه حسابرسي مي باشد. جامعه آماري تحقيق شركتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران مي باشد.

حسابرسي صورتهاي مالي

تمامي نهادها و سازمانها براي سازمان دهي و رسيدن به اهداف اقتصادي خود، نياز به حسابرسي دارند. در واقع براي حسابرسي صورتهاي مالي كه طي يك دوره مالي صورت مي گيرد كليه فعاليت هاي موسسه يا شركت مورد بررسي قرار گرفته و با ارزيابي بي طرفانه گزارش نهايي تعيين و به اشخاص ذينفع اعلام ميگردد.

امروزه با گسترش فعاليت هاي اقتصادي و مالي در تمامي كشورها، نيازهاي متفاوتي در بازار كار و سرمايه به وجود آمده است. كليه شركتها و سهامداران و افرادي كه در بازار كار و سرمايه فعاليت دارند براي كنترل و ثبت فعاليت هاي خود به دنبال راهكارهايي صحيح و دقيق مي باشند. با گذشت زمان و گسترش فعاليت هاي مالي در حوزه هاي مختلف، مجموعه هايي به عنوان شركت حسابداري و شركت حسابرسي ايجاد شده كه با بهره مندي از دانش و تجربه افرادي مجرب و متخصص در زمينه مربوطه  وظيفه حسابداري و حسابرسي فعاليت ها را بر عهده مي گيرند.

به خصوص در شهرهاي بزرگي مانند تهران به دليل حجم فعاليت هايي كه موسسات و شركت هاي بزرگ دارند چنين وظايفي بايد به مجموعه هايي كه تحت عنوان شركت حسابداري يا موسسه حسابرسي هستند سپرده شود. با سپردن امور مالي خود به موسسات حسابرسي در تهران  قطعا اطمينان بيشتري به بي نقص بودن كارها و كامل بودن رسيدگي هاي ميتوان داشت. موسسات حسابرسي، به امور مالي و مالياتي شركت ها به صورت حرفه اي و اختصاصي مي پردازند و نتايج را پس از بررسي اعلام مي كنند اين در صورتي است كه در گذشته اين رسيدگي ها به فعاليت هاي اقتصادي شركت ها و موسسات با توجه به نحوه عملكرد و نوع فعاليت، درون شركتها و موسسات صورت مي گرفت.

موسسه حسابرسي و حسابداري محاسبان با چندين سال سابقه درخشان در امر حسابداري و حسابرسي با داشتن كادري مجرب و متخصص در اين امر، يكي از بزرگترين موسسات حسابرسي در تهران بوده كه وظايف بررسي صورتهاي مالي شما را برعهده گرفته و بدون هيچ نقصي در كوتاه ترين زمان به آنها رسيدگي مي كند و گزارش نهايي را به ذينفعان اعلام مي دارد. موسسه حسابرسي محاسبان در اين راستا آماده ارائه خدمات با بهترين كيفيت و بالاترين سطح تضمين و تعهد به اشخاص فعال در بازار كار و سرمايه در تمامي شهرها ازجمله شهر تهران، كرج و ساير شهرستان هاي استان البرز، مشهد، قزوين، اراك، اصفهان، ساوه، همدان و ...مي باشد و با مشاوره مالي رايگان، مشاوره مالياتي رايگان و خدماتي از جمله تهيه و تنظيم اظهارنامه، قرارداد حسابرسي و گزارش حسابرسي، گامي مثبت در جهت ارتقا سطح كيفي اطلاعات مالي شما و همينطور در بهينه نمودن سيستم هاي مالي و مديريتي برداشته است.


برچسب: موسسه حسابرسي+مشاوره مالي رايگان+ گزارش مالي+صورتهاي مالي اساسي+صورت سود و زيان،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۳۵:۴۱ توسط:hami موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :