seosho seosho .

seosho

تحويل فوري ساندويچ پانل

ساندويچ پانل چيست

ساندويچ پانل ها (sandwich panel) به دليل كاربرد آن و مصارف آنها در موارد مختلف از ساختاري نرم و سبك تشكيل شده اند. در واقع ساندويچ پانل از دولايه و فوم عايق بين آن تشكيل شده كه ميتوان آن را جايگزين مصالح ساختماني، تيغه هاي آجري و سفالي نمود. از جمله ساندويچ پانل ها ميتوان ساندويچ پانل پلي يورتان (polyurethane)، ساندويچ پانل پلي استايرن (polystyrene)، ساندويچ پانل ايكس پي اس (xps)، ساندويچ پانل پشم سنگ را نام برد.
هر نوع ساندويچ پانل داراي ويژگي هاي خاص فيزيكي مي باشد كه به دو شكل ساندويچ پانل ديواري و ساندويچ پانل سقفي تقسيم مي شوند.

 

شركت ماموت

شركت ماموت با مجهزترين دستگاه هاي توليد ساندويچ پانل، اولين و بزرگترين شركت توليد كننده ساندويچ پانل در ايران مي باشد كه با گذشت چندين دهه، با استفاده از دانش، فن آوري و علم روز و با بهره گيري از تجربه افرادي مجرب و تخصص مهندسين اين امر توانسته انواع مختلفي از ساندويچ پانل، كانكس، انواع ورق هاي شيرواني ، ساندويچ پانل سردخانه اي، انواع كلين روم و انواع ويلاهاي پيش ساخته و .... را توليد نموده و به بازارهاي داخلي و كشورهاي خارجي صادر نمايد. با توليد انواع ساندويچ پانل از لحاظ كيفيت، اندازه، نوع، رنگ و... شركت ماموت توانسته بسياري از نيازهاي موجود در صنعت را پاسخگو باشد و گامهاي بسيار موثري در جهت پيشرفت و رفع نيازهاي سازندگان و طراحان صنعت برداشته است.
مواد اوليه مورد استفاده براي توليد انواع ساندويچ پانل و ساخت ويلاهاي پيش ساخته و ... از بالاترين كيفيت برخوردار بوده و به دليل گستردگي و سابقه اين شركت و استفاده از انواع مختلف ماشين آلات توليد، انواع ورق در عرض هاي مختلف و بدوين هيچ محدوديتي در طول توليد مي شود.

 

روش هاي توليد ساندويچ پانل

براي توليد ساندويچ پانل ها از دو روش كانتينيوز (continues) و ديسكانتينيوز (discontinues) استفاده مي كنيم.

 

 

ويژگي هاي ساندويچ پانل

ساندويچ پانل هاي توليدي به روش هاي بالا بسيار مقاوم در برابر زلزله، باد، طوفان و عايق در مقابل سرما و گرما، رطوبت، صدا و ... مي باشد. به دليل ضخامت بسيار كم ساندويچ پنل مورد استفاده در ديوارها، فضاي غير مفيد از بين رفته و از فضاهاي موجود استفاده بهينه مي شود و همينطور به دليل دارا بودن وزن كم ساندويچ پانل هاي توليدي در هزينه هاي پي سازي و اسكلت ساختمان هاي بلند صرفه جويي شده و هزينه كمتري مورد استفاده قرار مي گيرد. زيبايي محصول توليد شده و تنوع در رنگ آن از ديگر ويژگي هاي ساندويچ پانل ها مي باشد كه استفاده از آنها در قراردادن لوله هاي آب و فاضلاب و كابل هاي برق به دليل اين ويژگي بسيارمورد توجه قرار مي گيرد. سهولت در نگهداري و پاكيزگي آن و سرعت و راحتي در حمل و نقل ساندويچ پانل هاي توليد شده از ديگر خصوصيت هايي است كه بسيار با اهميت بوده و در تمامي مناطق و ارتفاعات به راحتي مورد استفاده قرار مي گيرد.

 

قيمت ساندويچ پانل

قيمت ساندويچ پانل توليد شده نسبت به اندازه عرض و طول آن و همچنين كيفيت و نوع آن تعيين مي شود. شركت ماموت با توليد ساندويچ پنل هايي با بهترين كيفيت و در كمترين زمان آماده خدمت رساني به شما عزيزان مي باشد. براي اطلاع بيشتر از نوع و قيمت ساندويچ پانل ها و هرگونه راهنمايي در جهت استفاده از پانل ها در مكان هاي مختلف، متراژ آن، ليست قيمت ساندويچ پانل، رنگ هاي آن و ... مي توانيد از دانش مشاوران ما به صورت رايگان بهره مند شده و با اطمينان خاطر بهترين و مرغوبترين ساندويچ پانل ها را در كوتاه ترين زمان ممكن تهيه كنيد. تحويل فوري ساندوچ پانل از بزرگترين توليد كننده ساندويچ پانل در ايران، با بهترين و بالاترين كيفيت پس از دريافت سفارش شما،  از مهمترين ويژگي هايي است كه براي سفارش دهندگان ساندويچ پانل بسيار حائز اهميت است و ما در تلاشيم كه نيازهاي شما را به طور مطلوب و آنچه خواست شماست تامين نماييم.


برچسب: ساندويچ پانل ، ساندويچ پانل ديواري ، ساندويچ پانل سقفي ، قيمت ساندويچ پانل ، نصب ساندويچ پانل ، انواع ساندويچ پانل ، كابرد ساندويچ پانل،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۱۶:۱۵ توسط:hami موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :