seosho seosho .

seosho

شركت ماموت

ساندويچ پانل

 

ساندويچ پانل يا ساندويچ پنل اصطلاحي است كه اين محصول به دليل شباهتش به ساندويچ اين نام را به خود گرفته است. شباهتي كه بين اين محصول و ساندويچ وجود دارد به دليل سه لايه بودن آن است كه از اين سه لايه، دولايه بيروني از جنس فلز يا از ورق هاي فولادي بوده و لايه مياني يا دروني آن كه همان هسته ساندويچ پانل است لايه اي عايق در برابر رطوبت و گرما و سرما مي باشد. لايه مياني از جنس موادي بايد باشد كه نقش عايق را به خوبي بازي كند و از نفوذ رطوبت، حرارت، صدا، سرما و گرما به داخل جلوگيري كند.

 

انواع ساندويچ پانل

ساندويچ پانل سقفي

ساندويچ پانل ديواري

ساندويچ پنل اتاق تميز

ساندويچ پنل سردخانه اي

• ساندويچ پانل هاي پيچ مخفي

• ساندويچ پانل هاي دو رو نايلون

• ساندويچ پنل هاي كارگاهي، اداري، مسكوني

• انواع كانكس هاي كارگاهي، نگهباني، استاندارد، نيروگاهي، مخابراتي

 

ساندويچ پانل ماموت

براي توليد اين محصول نياز به دستگاه هاي پيشرفته و كاملا مدرن است زيرا بايد به نحوي توليد شود كه كاملا نيازهاي خواسته شده را برآورده  كند از جمله اينكه بايد عايق آن كاملا از مواد با كيفيت توليد شود تا بتواند فضايي مناسب ايجاد كند كه دور از هرگونه رطوبت، سرما و گرماي ناخواسته و ... به داخل سازه باشد.

شركت ماموت، اولين شركت توليد كننده ساندويچ پانل با توليد انواع مختلف ورق، انواع ساندويچ پانل از جمله ساندويچ پانل سقفي، ساندويچ پانل ديواري، ساندويچ پانل پلي يورتان، ساندويچ پانل پلي استايرن و ... توانسته بهترين و با كيفيت ترين ساندوچ پنل ها را توليد كرده و به متقاضيان ارائه دهد كه تحويل فوري ساندويچ پانل جز برترين ويژگي هاي ساندويچ پانل ماموت است.

به عنوان بزرگترين و بهترين توليد كننده ساندويچ پانل، اين شركت امكان توليد انواع ساندويچ پانل در طولهاي مختلف با استفاده از انواع ورق ها را دارد.

با توجه به اينكه در مكان هاي مختلف و با شرايط اقليمي متفاوت و بر حسب شرايط، ممكن است نياز به استفاده از ساندويچ پانل هاي مختلف در ابعاد و رنگهاي متفاوت باشد بنابراين با اطمينان خاطر از اينكه بتوانيم گزينه مورد نظر خود را در اين شركت بيابيم، ميتوان به اين شركت مراجعه كرده و با آسودگي سفارش لازم را بدهيم.

براي نمونه طبق سفارش بعضي از مشتريان، ساندويچ پانل هايي خواسته مي شود براي صنايع غذايي كه جنس آن از ورقهاي استيل باشد و يا سفارشي داده مي شود براي مصارف ساختماني كه جنس ورق آن از آلومينيوم باشد.

بايد به اين نكته توجه كنيم كه خواص مكانيكي و شيميايي ورق ها باهم فرق دارد بنابراين به هنگام سفارش نوع و كاربردهاي آن بايد بسيار مورد توجه قرار گيرد. براي آشنايي بيشتر با آنچه از ساندويچ پانل انتظار داريم يا جهت اطلاع كامل از نصب ساندويچ پانل و قيمت ساندويچ پانل با كارشناسان شركت ماموت ارتباط برقرار كنيد و از مشاوره رايگان در اين زمينه بهره مند شويد.


برچسب: ساندويچ پانل ، ساندويچ پانل ديواري ، ساندويچ پانل سقفي ، قيمت ساندويچ پانل ، نصب ساندويچ پانل ، انواع ساندويچ پانل ، كابرد ساندويچ پانل،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۰۵:۵۳ توسط:hami موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :