seosho seosho .

seosho

ساندويچ پانل

ساندويچ پانل

ساندويچ پانل همان مصالح ساختماني است كه به صورت پيش ساخته و امروزي ، كاملا طبق سليقه و نظر مشتري در كارخانه توليد مي شود و به محل مورد نظر ارسال مي شود.
ساندويچ پانل از سه لايه تشكيل مي شود به نام هاي لايه مياني ساندويچ پانل كه به آن هسته نيز مي گويند ، لايه پشتي و لايه جلويي ساندويچ پانل كه از هسته محافظت مي كنند و آن را در بر ميگيرند.
ساندويچ پانل ها مي توانند از مواد اوليه مختلفي تهيه شوند كه اين مواد اوليه در هر سه لايه ساندويچ پانل مي تواند متفاوت باشد اما اين محصولات مي توانند داراي دو لايه پشتي و جلويي همسان نيز باشند.
لازم به ذكر است در صورت درخواست مشتريان محترم مي توان ساندويچ پانل را به صورت دو لايه و يك رو ورق نيز تهيه و توليد كرد ( اما اين نوع به هيچ وجه توصيه نمي شود و همچنين از گارانتي و خدمات پس از فروش شركت ماموت مبرا مي باشد )
ساندويچ پانل ها از نظر كاربرد به دو دسته ساندويچ پانل ديواري و ساندويچ پانل سقفي تقسيم مي شوند كه هر دو دسته فوق را مي توان در انواع ذيل تهيه كرد.
مصالح ساختماني پيش ساخته همچنين از نظر مواد اوليه نيز داراي انواع ساندويچ پانل هستند كه بدين صورت دسته بندي مي شوند :
ساندويچ پانل گالوانيزه كه اين ساندويچ پنل به دليل اينكه از ورق هاي گالوانيزه در ساخت آن استفاده شده است و هر دو رو لايه اين ساندويچ پنل از ورق گالوانيزه مي باشد به اسم، نام گذاري شده است.
ساندويچ پانل آلوزينك كه در اين محصول كه هم به صورت ديواري و هم به صورت سقفي قابل استفاده مي باشد ، از ورق آلوزينك به صورت دو رو ورق استفاده مي شود، قيمت اين پنل ماموت از ساير ساندويچ پانل ها از نظر ورق هاي پوشش ساندويچ پانل ماموت گران تر است و دليل اين امر كيفيت آن است زيرا اين ورق ها ضد زنگ هستند و خميدگي ، بريدگي و يا شكستگي پيدا نمي كنند و به همين دليل مي توان آن ها را بهترين نوع و قابل گارانتي از طرف شركت ماموت دانست.

 

ساندويچ پانل آلومينيوم كه اين ساندويچ پانل نيز ماننده دو پانل ماموت قبل همانطور كه ذكر شد ، از ورق آلومينيوم است كه به دليل استفاده دو هر دو طرف هسته ساندويچ پنل ماموت اين نام را گرفته است و اين ساندويچ پانل ها غير قابل شستشو هستند زيرا لك آب روي ورق آومينيوم مي ماند.
ساندويچ پانل طرح چوب از شكيل ترين انواع ساندويچ پانل ها هستند اما يكسري تفكرات قديمي و طبق مصالح ساختماني سنتي در مورد اين ساندويچ پانل ها وجود دارد و آن هم اينست كه به دليل استفاده از ساندويچ پانل چوبي ، در برابر رطوبت و آب ضعف نشان خواهد داد كه اين كاملا اشتباه است زيرا دو ورق اين ساندويچ پنل ماموت از ورق فايبرگلاس كه ورقي است ضد آب و رطوبت استفاده مي شود كه بسيار مقاوم است.

ساندويچ پانل شفاف كه اين ساندويچ پانل ها را مي توان در انواع پانل ماموت با ورق پلي كربنات و ساندويچ پانل شيشه اي كه با شيشه تهيه مي شود و شيشه دو ورق پوشش آن را تشكيل مي دهد، استفاده كرد و بيشترين كاربرد آن براي گلخانه ها و ساخت اماكن با نفوذ نور است.
ساندويچ پانل پلي يورتان كه بخاطر هسته اين ساندويچ پانل نام گذاري شده است ، از فوم تزريقي پلي يورتان به عنوان هسته استفاده مي كند و اين فوم را مي توان با ضخامت مورد نظر مشتري تهيه كرد ولي بهتر است از نظر مشاورين ماموت در اين مورد استفاده شود و استاندارد ضخامت در آن ها رعايت شود تا از بروز مشكلات احتمالي جلوگيري شود.
ساندويچ پانل ارزان ماموت را مي توان در انواع مختلف پانل ماموت با توجه به كاربرد آن ها تهيه كرد و ساندويچ پانل پلي استايرن كه از فوم تزريقي پلي استايرن در هسته آن استفاده شده است از اين دست ساندويچ پانل هاست.
ساندويچ پانل XPS نيز از فوم تزريقي XPS تهيه مي شود كه اين فوم تزريقي بسيار نازك است و در بين ليست قيمت پانل ماموت در رده متوسط قرار گرفته است ، اين فوم تزريقي فشرده در بسياري از كاربري ها از بهترين انتخاب هاست.
ساندويچ پانل پشم سنگ يكي از انواع ساندويچ پانل است كه به رده گران ترين محصولات در ليست قيمت ساندويچ پانل قرار گرفته است ، الياف پشم سنگ يا پشم معدني تشكيل دهنده هسته اين پانل مي باشد كه اين الياف از بازمانده سنگ هاي آتش فشاني آذرين است كه از بازمانده سنگ هاي آتش فشاني است.
ساندويچ پانل پشم شيشه كه بعد از پانل پشم معدني از گران ترين هاست ، را مي توان به صورت ساندويچ پانل قسطي و ساندويچ پانل دست دوم تهيه كرد.
پس از انتخاب محصول مورد نظر خود با توجه به مشاوره مشاورين مي توانيد ثبت سفارش كرده و در مدت كمي آن را تهيه كنيد و و توسط نصابان ساندويچ پانل ماموت ، آن ها را نصب و اجرا نموده و استفاده كنيد.


برچسب: ساندويچ پانل ، ساندويچ پانل ديواري ، ساندويچ پانل سقفي ، قيمت ساندويچ پانل ، نصب ساندويچ پانل ، انواع ساندويچ پانل ، كابرد ساندويچ پانل،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۱۶:۴۴ توسط:hami موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :