seosho seosho .

seosho

طرح تعويض كاميون فرسوده

پيشرفت و گسترش صنعت در حالي كه رفاه و پيشرفت را براي جامعه به دنبال دارد، مشكلات زيادي نظير آلودگي زيست محيطي را نيز به همراه دارد كه در اين راستا فعالان صنعت بيشترين مسئوليت را براي رفع اين مشكلات بخصوص حفظ محيط زيست برعهده دارند. همان طور كه قابل مشاهده است ميدانيم كه بخش عظيمي از ناوگان حمل و نقل جاده اي كشورمان نظير كاميون، كاميونت، تريلي، كشنده فرسوده و عمر زيادي دارند و به دليل سطح پاييني از تكنولوژي ميزان زيادي از آلودگي را وارد هوا كرده و اين امر باعث شده است كه علاوه بر آلودگي و ميزان مصرف سوخت بالا، هزينه حمل ونقل و كالا نيز افزايش يابند.

نوسازي حمل‌ و‌ نقل جاده اي باعث  اشتغال زايي، كاهش مصرف سوخت و كاهش آلودگي هوا مي شود. در شرايط كنوني حدود 21 هزار دستگاه كاميون شامل 19 هزار ناوگان باري سبك و 2 هزار ناوگان باري سنگين و نيمه سنگين با عمر 25 سال در كشور تردد مي كنند كه اين امر باعث شده در سال هاي گذشته بزرگترين معضل را براي هواي كشور ايجاد كند.

طرح نوسازي ماشين آلات سنگين باعث شده تا خودروهاي فرسوده را از صنعت حمل و نقل كشور خارج زيرا امروزه خودروهايي با عمر 70 سال در كشور وجود دارند كه بزرگترين ضرر را به مردم و آرامش آن ها زده .طرح نوسازي ناوگان حمل ونقل جاده اي طرحي است كه در راستاي بهينه سازي مصرف سوخت و نيز حفظ محيط زيست مي باشد كه منجرب ان شده تا اين ميزان صرفه جويي به همان نسبت صادرات و در امد ارزي كشور را نيز بيشتر كند.

پايه اصلي طرح نوسازي ناوگان حمل ونقل جاده اي مربوط به ارتقا توان و كيفيت صنعت ترانزيت و جاده اي كشور مي باشد اجراي اين طرح ملي به اين معنا مي باشد كه همه سازندگان و توليد كنندگان خودروهاي سنگين و نيمه سنگين در كشور بايد تمام توان و ظرفيت هاي توليد خود را به ميدان صنعت خودرو بياورند. تمام اين مشكلات ذكر شده در بالا دليلي شده است كه مسئولين كشور تدابيري را براي تعويض و نوسازي ناوگان حمل ونقل شهري لحاظ كنند و به مسئله طرح اسقاط ماشين آلات فرسوده باري روي بياورند .

 

گروه صنعتي ماموت يكي از بزرگترين و نام آشنا ترين گروه خوردوسازي ايران نماينده رسمي و انحصاري محصولات اسكانيا سوئدي مي باشد كه در سال 1388 به عنوان نماينده انحصاري خدمات پس از فروش كاميون هاي اسكانيا در ايران فعاليت خود را آغاز كرده و در حوزه فعاليت توليد و خدمات پس از فروش كاميون هاي اسكانيا مشغول به فعاليت مي باشد .

 

در اين طرح كه قرار داد 5 هزار دستگاه كاميون و كشنده بين سازمان راهداري و شركت بهينه سازي مصرف سوخت به نمايندگي از دولت با شركت ماموت منعقد شد كه در طرح نوسازي كاميون هاي فرسوده كاميون و كشنده هاي ماموت جايگزين 65 هزار دستگاه كاميون فرسوده با سن بيش از 35 سال خواهد شد.

كاميون هاي اسكانيا با بهره گيري از موتورهاي يورو 6 به گونه اي طراحي و ساخته شده اند كه خروجي هوا از ورودي هوا پاك تر و با به كارگيري از به روزترين تكنولوژي هاي روز دنيا توانسته بهترين جايگزين براي خودروهاي فرسوده كشور باشد. هدف ما در اين طرح نوسازي ناوگان حمل ونقل و كمك به كاهش ميزان آلودگي هوا مي باشد.تعويض كاميون فرسوده يكي از مهمترين طرح هاي اجرايي گروه صنعتي ماموت ديزل در صنعت خودرو مي باشد.

متقاضيان عزيز اسقاط كاميونهاي فرسوده خواهشمند است با مطالعه دقيق مطالب و اخذ مشاوره رايگان نسبت به ثبت نام واسقاط كاميونهاي فرسوده خود اقدام نمائيد.متقاضيان ثبت نام كاميونهاي فرسوده ميتوانند با مشاورين سايت ما در تماس باشند و از شرايط اين طراح مطلع شوند.


برچسب: اسكانيا، كشنده اسكانيا، ماموت ديزل،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۳۲:۰۵ توسط:hami موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :