seosho seosho .

seosho

كشنده اسكانيا

كاميون اسكانيا طراحي و توليد يك برند معتبر جهاني سوئدي مي باشد كه با مهندسين و كادري مجرب و فناوري هاي روز دنيا محصولات خود را روانه بازار حمل و نقل جاده اي كرده است. واحدهاي توليد اسكانيا در اروپا، آمريكاي جنوبي و آسيا قرار دارند و در بيش از 100 كشور دنيا فروش و خدمات خود را ارائه مي كند.

شركت اسكانيا در زمينه مصرف سوخت‌هاي جايگزين به مدت ۳۰ سال پيشگام بوده است كه اين امر امروزه منجر به دسترسي به مجموعه گسترده‌اي از خودروهايي مي‌شود كه با سوخت‌هاي جايگزين كار مي‌كنند.

اسكانيا با توليد انواع كاميون در كلاس هاي مختلف تمام نيازهاي صنعت هر كشور را برطرف كرده كه ميتوان به صنعت معدن ، جنگل داري، كشاورزي ، ساخت وساز و مواد نفتي شيميايي اشاره كرد.
محصولات اسكانيا متناسب با حداكثر ظرفيت بارگيري و شرايط طراحي شده اند كه منجرب ان شده آرامش مورد نياز هر كار صنعتي را به هم راه آورد .

كشنده هاي اسكانيا مجهز به سيستم هاي امنيتي هستند كه براي كمك رساني براي دادن باز خورد، قابليت ديد و كنترل بهتر به راننده تعبيه شده اند. كشنده اسكانيا فقط عمل نمي كند بلكه شما را در پايين اوردن هزينه و به حداكثر رساندن ايمني و راحت نگه داشتن رانندگان كمك مي كند كه اين امر باعث شده كاميون اسكانيا يكي از بهترين هاي حمل و نقل جاده اي شناخته شود.

كشنده هاي اسكانيا در طيف گسترده اي با تنوع و كاربري هاي متنوع از G 280 گرفته تا R 730 توليد و عرضه مي شوند. كشنده اسكانيا مجهز به گيربكس و موتور قدرتمند براي حمل بار بوده و داراي وزن ناخالص مجاز اين ناوگان به‌طور متوسط ۳۵ تن و وزن آنها در تمام مسير بين ۲۲ تن تا ۷۸ تن متغير است.

ماموت ديزل يكي از شركت هاي زير مجموعه گروه بزرگ صنعتي ماموت به عنوان نماينده رسمي و انحصاري فروش و خدمات پس از فروش كاميون و كشنده اسكانيا در ايران مي باشد.خط مونتاژ و فروش محصولات اسكانيا در ايران از سال 1381 به عهده شركت عقاب افشان بوده است.

كشنده اسكانيا در ايران در دو سري R و G مونتاژ و عرضه بازار مي شود كه در زير به معرفي آن پرداخته ايم

 

كشنده سري R اسكانيا كه در رده سري كاميون 44 تن اسكانيا قرار دارد و ميتوان گفت كه رقيبي سرسخي براي ولوو FH به حساب مي آيد. كشنده سري R اسكانيا در سال 2011 با تغييراتي كه در بدنه و خصوصيات فني در آن اعمال شد لقب كاميون سال را به خود اختصاص داد .
كابين كشنده اسكانيا سري R به اين منظور طراحي شده است كه مأموريتهاي طولاني و چالش برانگيز را لذتبخش كند و با داشتن سطح بالي از تجهيزات آرامش را براي سرنشينان خود به همران آورد با بودن هر دو دست‌تان روي غربيلك فرمان خيلي سريع و آسان به تمامي سيستم‌هاي كنترلي مهم دسترسي خواهيد داشت. كابين تاپ‌لاين سري R داشبوردي بسيار بلند و اتاقكي ويژه تجهيزات اضافي دارد.

كاميون هاي سري R اسكانيا با چند نوع مدل مختلف عرضه بازار مي شود. موتور 8 سيلندري كه مطابق با استاندارد آلايندگي يورو 5 اروپا مي باشد.كشنده اسكانيا داراي 5 نوع خروجي نيرو در اختيار راننده قرار مي دهد كه بين 500 تا 730 اسب بخار متغيرند.

موتور 8 سيلندر كشنده اسكانيا و موتور r730 نيز جزو قوي ترين موتورها محسوب مي شود. كشنده سري R به گونه اي طراحي شده است كه منجرب آن شده است تا بيشترين تقاضا را در جهان در خصوص صرفه جويي درخواست راننده را و قابل اطمينان بودن را برآورده كند.كشنده اسكانيا سري R اسكانيا مجهز به سيستم منحصر به فرد پشتيبان راننده به عنوان يك ويژگي استانداردمي باشد.
كشنده سري G اسكانيا سري ديگر از كشنده هاي اسكانيا مي باشد كه از كشنده هاي سري R بزرگتر مي باشد. موتورهاي تعبيه شده بر روي سري G از نظر حجم به دو نوع 9 ليتري و 13 ليتري تقسيم مي شود. ولي از نظر قدرت خروجي، هركدام داراي قدرتي متفاوت اند.

اسكانيا سري G در انواع 4x2، 6x2، 6x4، 8x4 و با كابين هاي مختلف Day ،Sleeper و Highline در دسترس است.كشنده اسكانيا شركت ماموت ديزل كه ميتوان نظير كشنده G460 ،و...ميتوان اشاره كرد.


برچسب: اسكانيا، كشنده اسكانيا، ماموت ديزل،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۳۰:۱۶ توسط:hami موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :