seosho seosho .

seosho

اجاره خودرو بي ام و يا همان BMW

اجاره خودرو بي ام و يا همان  BMW

خودرو بي ام و BMW كه از سال 1916  مارس كار خود را به صورت كاملا حرفه اي آغاز كرده است  در شهر مونيخ از كشور آلمان قرار دارد.

شركت بي ام و فقط دو محصول خودروي لوكس و موتور سيكلت را پوشش مي دهد ، اجاره خودرو هاي بي ام و يكي از بالاترين اجاره خودرو ها در بين ساير برند ها مي باشد.

در مجموع مي توانيم اتومبيل هاي توليد شده شركت بي ام و را به شرح ذيل برايتان نام ببريم (در صورت نياز به اطعات بيشتر نام اتومبيل اجاره اي مورد نظر خود را در سايت رنت ايران جستجو كنيد )

  • ب‌ام‌و سري ۱( هاچبك، كوپه، كانورتيبل )
  • بِ اِم وِ سري ۲
  • بِ اِم وِ سري ۳ ( سدان، كوپه، كانورتيبل، استيشن )
  • بِ اِم وِ سري ۴
  • بِ اِم وِ سري ۵ ( سدان، كوپه، كانورتيبل، استيشن )
  • ب‌ام‌و سري ۵ ( گرن توريزمو- استيشن )
  • ب‌ام‌و سري ۶ ( كوپه، كانورتيبل )
  • ب‌ام‌و سري ۷ ( سدان )
  • ب‌ام‌و زد۴ ( رودستر اسپرت)
  • ب‌ام‌و ايكس۱(تلفيق هاچبك ( SUV ))
  • ب‌ام‌و ايكس۳ (  ( SUV
  • ب‌ام‌و ايكس۴  ( SUV )
  • ب‌ام‌و ايكس۵  ( SUV )
  • ب‌ام‌و ايكس۶ / تلفيق كوپه ( SUV )

تمامي بي ام و هاي ذكر شده را مي توانيد به شكل كرايه خودرو ، اجاره نموده و از آن ها استفاده كنيد ، لازم به ذكر است كه اجاره اتومبيل هاي بي ام و از كلاسيك تا لوكس همه در رده متوط و رو به بالاي قيمتي قرار دارند و شما مي بايست قبل از ثبت اجاره ماشين مورد نظر خود ، قيمت را بررسي كنيد.

شعارعاي تبليغاتي هميشه موفق و به حقيقت بدل شده شركت توليد خودرو بي ام و :

  • با لذت برانيد
  • نهايت يك خودرو
  • لذت واقعي رانندگي

و واقعا هم اكثر دلايل استقاده از خودرو اجاره اي بي ام و اجاره خودرو BMW رسيدن به لذت واقعي رانندگي و سواري با يك ماشين خوب و استفاده از بي نهايت هاي يك خودرو مي باشد.


برچسب: اجاره خودرو بي ام و، رنت كار ايران، كرايه خودرو، اجاره دهندگان خودرو، شركت اجاره خودرو، اجاره خودرو بدون راننده،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۲۵:۰۸ توسط:hami موضوع:

اجاره خودرو لندكروز

اجاره خودرو لندكروز

اگر قصد داريد يكي از خودرو هاي شاسي بلند را براي انجام كارهاي خود اجاره كنيد ، بهترين گزينه اي كه پيش رويتان قرار دارد اجاره خودرو لندكروز مي باشد.

مركز ارائه خدمات تشريفات و اجاره ماشين بدون راننده رنت ايران ، به عنوان يكي از بزرگ ترين موسسه هاي فعال در صنعت كرايه اتومبيل با سال ها تجربه و فعاليت موفق در اين عرصه ، خدمات ويژه اي را در زمينه كرايه اتومبيل به مشتري هاي خود ارائه مي دهد.

با وجود اينكه قيمت كرايه خودرو تويوتا لندكروز VXR در در مقابل ساير كراس اور ها بالا به نظر مي رسد ولي داراي امكانات و آپشن هايي است كه در هيچ يك از خودرو هاي كلاس خود وجود ندارد.

تويوتا لندكروز VXR از موتور 4664 سي سي بهره مي برد كه قدرتي معادل 381 اسب بخار دارد.

لندكروز داراي ۱۰ كيسه هوا، دستگاه پخش CD وروكش صندلي چرم، گرم كن و سرد كن صندلي دوربين عقب و سنسور پاركينگ، سيستم ناوبري از ديگر مشخصات اين خودرو است.

تويوتا لندكروزر جديد به صورت دائمي از سيستم چهار چرخ متحرك استفاده مي‌ كند و گشتاور با تقسيم ۴۰ به ۶۰ توسط ديفرانسيل‌ هاي لغزش محدود به چرخ‌ هاي جلو و عقب منتقل مي‌ شود.

اجاره خودرو لندكروز

كمپاني خودرو ساز تويوتا توانسته در سال هاي اخير محبوبيت ويژه اي را در بين مشتري هاي ايراني بدست آورد كه نتيجه آن حضور مدل هاي متنوع اتومبيل هاي توليد شده اين كمپاني در كشور مي باشد .

اجاره خودرو لندكروز يكي شاسي بلند هاي محبوب مي باشد كه سال هاي متوالي از طرفداران ويژه اي برخوردار مي باشد .

قيمت تويوتا لندكروز VXR بيشتر از مدل تويوتا لندكروز GXR مي باشد ، زيرا علاوه بر آپشن هاي بيشتر داراي 8 سيلندر مي باشد .

تويوتا لندكروزر TRD در نماي جلويي علاوه بر فيس جذاب خود داراي چراغ هاي پروژكتوري با نور بالا و پايين جدا گانه است.

اين چراغ ها خودكار هستند و با توجه به نور و استفاده از فتوسل هاي مخصوص روشن و خاموش مي شوند.

از نظر مشخصات موتوري اين خودرو بايد بدانيد كه تويوتا لندكروز ۲۰۱۶ داراي موتور ۸ سليندر با حجم موتور ۵٫۷ ليتري است، ۳۸۱ اسب بخار قدرت دارد و با گيربكس آن از نوع  ۸ دنده طراحي شده است كه يكي از عيوب اين خودرو يعني شتاب كم در دنده هاي پايين را بخوبي برطرف كرده.

ظاهر شيك و لوكس ، بيانيست كه شركت تويوتا براي اين خودرو بكار برده است.

اين بيان لوكس به خاطر طراحي مجدد 2016 تويوتا لندكروزر مي باشد كه در اين طراحي جديد با خودرويي جسور تر و قوي تر مواجه هستيد.

اجاره خودرو لندكروز

تويوتا لندكروز يك خودرو مخصوص جاده ها بيابان ها مي باشد و مصرف سوخت آن بالاست.

موتور لندكروز هشت سيلندر آن ۳۸۱ اسب بخار قدرت دارد.

تويوتا يك شاسي بلند غول پيكر ديگر نيز بنام سكويا دارد

البته مي توان از برند لكسوس نيز كه زير مجموعه تويوتا به شمار مي آيد ال ايكس ۵۷۰ را نيز نام برد.

موسسه اجاره خودرو رنت ايران با در اختيار داشتن اين خودرو شاسي بلند و لوكس آماده است تا با بهترين قيمت و خدمات ويژه به هموطنان عزيز اجاره دهد.

در موسسه رنت ايران مي توانيد در هر كجاي كشور كه ساكن باشيد از خدمات ويژه تشريفات و كرايه خودرو بهره مند شويد.

براي انجام مسافرت هاي مختلف با مدت زمان هاي كوتاه يا طولاني مي توانيد اين خودرو را اجاره نماييد و در طول مدت سفر از آسايش خاطر و راحتي خيال و همچنين حس متفاوت رانندگي با اين اتومبيل لذت ببريد.

در صورتي كه قصد داريد اين اتومبيل را از موسسه اجاره خودرو و خدمات تشريفات رنت ايران كرايه نماييد با تماس با كارشناسان اين مجموعه نسبت به رزرو اين خودرو اقدام نماييد.


برچسب: رنت ايران، اجاره خودرو، كرايه خودرو، موسسه اجاره خودرو رنت ايران، اجاره خودرو لندكروز،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۱۴:۲۶ توسط:hami موضوع:

اجاره خودرو بنز

اجاره خودرو بنز

بيشترين اجاره خودرو در بين تمامي ماشين هاي  سايت رنت ايران ، اجاره بنز مي باشد زيرا اين ماشين با امكانات فوق العاده اي كه در آن قرار گرفته است يكي از برندهاي لوكس و گران است كه با  توان مالي هر كس براي خريد هماهنگي نمي كند و به همين دليل بهترين راه براي تجربه سواري با بنز اجاره اتومبيل مي باشد.

بنز برندي است آلماني كه خودرو هاي خود را با برترين كيفيت ها به بازار عرضه كرده است ، اين برند تا حدي محبوب است كه در بين انواع خودرو به  شكل ، كاميون ، سواري ، اتوبوس و موتورهاي درون سوز فعاليت خود را به بهترين نحو نشان داده است به طوري كه امروزه در تمامي عرصه هاي ذكر شده از بهترين ها محسوب مي شود.

خودرو اجاره اي بنز  با شعار يا بهترين يا هيچ يكي از خودرو هاي بسيار با ارزش به عنوان ماشين اجاره اي محسوب مي شود ، كمپاني بنز كه از سال 1926 بنيان گذاري شده است ادامه كار شركت دايمر موتورن بود كه با شركت بنز اند سي ادغام شد.

لجاره خودرو بنز به شما توصيه مي شود ، زيرا :

  • تنوع در سري بنز اجاره اي
  • تنوع رنگ در تمامي مدل ها
  • انكانات فوق حرفه اي ماشين هاي بنز
  • داشتن دو نوع خودرو لوكس و خودرو كلاسيك
  • زيبايي و قدرت در سواري با اتومبيل بنز

در مجموع خودرو هاي اجاره اي بنز را به بازديد كنندگان و مشتريان عزيز توصيه مي كنيم تا بتوانيد به بهترين تجربه و لذت بخش ترين سواري در انواع اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده دست پيدا كنيد.

براي اطلاع از قيمت هاي اتومبيل هاي اجاره اي ، به ليست قيمت كرايه خودرو از طريق لينك هاي مربوطه برويد ، در صورت بروز هر گونه سوال ، با ما تماس بگيريد.


برچسب: اجاره خودرو بنز، رنت كار ايران، كرايه خودرو، اجاره دهندگان خودرو، شركت اجاره خودرو، اجاره خودرو بدون راننده،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۰۳:۱۳ توسط:hami موضوع:

انواع ساندويچ پانل

توضيحات ساندويچ پانل سقفي و ديواري

ساندويچ پانل (Sandwich Panel) متشكل از دو لايه ورق و ما بين آن فرم عايق مي باشد، كه فوم مخصوص (پلي يورتان) به وسيله چند ميكرون پرايمر با ورق هاي (گالوانيزه يا آلوزينك يا آلومينيوم) تحتاني و فوقاني چسبندگي قطعي برقرار مي كنند.

فوم عايق مي تواند از جنس پشم سنگ، پلي استايرن و پلي اورتان باشد كه به دليل مزيت هايي كه فوم پلي يورتان دارد معمولاً براي ساندويچ پنل هاي استاندارد از فوم پلي يورتان استفاده و معمول گرديده. از مزاياي اصلي و عمده عايق فوم پلي يورتان ساندويچ پانل(پنل) (كه متشكل از ساندويچ پانل سقفي، ديواري) مي باشد مي توان به نسوز بودن، كند سوز بودن، سبكي، مقاومت بالا و عايق حرارتي خوب بودن اشاره كرد كه در قيمت و محبوبيت ساندويچ پنل سقفي، ساندويچ پانل(پنل) ديواري و ساندويچ پنل سردخانه اي و ساندويچ پانل مرغداري موثر بوده است.

در ساندويچ پانل شركت ماموت از فوم پلي اورتان با دانسيته 2 ± 40 كيلوگرم بر متر مربع استفاده مي شود، مجتمع صنعتي ماموت توليد كننده ساندويچ پانل با ورق آلوزينگ مي باشد كه يكي از بزرگترين توليد كنندگان و صادر كنندگان اين محصول به كشورهاي همجوار اعم از تركمنستان، عراق، تاجيكستان، امارات متحده عربي مي باشد. از خصوصيات ويژه ساندويچ پنل هاي كارخانه ماموت مي توان، عايق بودن صدا، سرمان و گرما و تونايي تحمل فشار بار بالا، سبكي و مقاومت عالي در برابر كنش (نوع B1، B2، B3 ساندويچ پانل) و ديگر حوادث طبيعي و حفظ بهداشت محيطي و سازگاري كامل با محيط زيست مي باشد.(براي اطلاعات بيشتر در ارتباط با اين شركت و همچنين شماره تماس(تلفن) و آدرس شركت ماموت از منوي اصلي وارد بخش ليست توليدكنندگان ساندويچ پانل شويد). موارد مصرف و استفاده ساندويچ پنل ماموت در اتاق هاي ايزوله، كلين روم، سردخانه هاي زير صفر، سردخانه هاي بالاي صفر ساختمان هاي ويلايي سبك، سقف سوله و ديوار سوله ها، پوشش خانه هاي ويلايي را مي توان برشمرد.

 

يك نوع از مصالح ساختماني كه  از دولايه ورق كه مابين آن فوم تزريق مي شودودر پوشش سقف استفاده مي شود ،بهترين نوع فوم مصرفي آن از جهت عايق بودن و ازنظر استحكام در ساندويچ پانل سقفي  فوم پلي يورتان ميباشد.

مزاياي ساندويچ پانل سقفي

  • عايق حرارت وبرودت
  • عايق صوت
  • مقاوم در برابر رطوبت وگرماي زياد هوا
  • سبك بودن ساندويچ پانل و نهايتا كاهش وزن سازه
  • نصب و اجراء در زمان كوتاه ودقت بالا
  • مقاوم دربرابر زلزله
  • افزايش طول عمر مفيد سازه
  • تنوع در طرح ورنگ

 

مشخصات فني :

عرض مفيد: يك مترو غيرمفيد1.08 متر

طول :تا14 متر

ضخامت : 2تا 15 سانتيمتر

 

انواع ورق مورد استقاده در ساندويچ پانل سقفي

 

اين ورق ها به صورت دوروورق ويكروورق  توليد مي شود ،ساندويچ پانل گالوانيزه  ،ساندويچ پانل آلومينيوم ، ساندويچ پانل سقفي طرح سفال

كه نسبت به سليقه مشتري و نقشه پروژه و نوع مقعيت جغرافيايي پروزه انتخاب مي شود.

اين ساندويچ پانل يكرو ورق و يكرو كاغذ كرافت پوشانده مي شود.

نوع ورق پوششي آلوزينك،گالوانيزه و آلومينيوم مي باشد.

كاغذ كرافت كاغذي است كه بسيار محكم است كه از چوب هاي جنگلي درست گرديده و در كارخانه ي

اين نوع ساندويچ پانل سقفي در ضخامت ها و ابعاد متفاوت قابل توليد ميباشد. عرض ثابت اين پانل ها 1/08 متر مي باشد

 

ساندويچ پانل سقفي شادولاين

 

اين نوع ساندويچ پانل جهت استفاده در سقف مي باشد كه با توجه به گامهاي ذوزنقه اي و شكل اورلپ آن امكان نفوذ آب به داخل را از بين

مي برد و جهت طولهاي بلند (بالاتر از 13 متر) قابليت اورلپ شدن روي يكديگر را دارا مي باشد .

اين نوع ساندويچ پانل به دو صورت دو رو ورق آلوزينگ و يك رو ورق آلوزينگ از بيرون و فويل مسلح آلومينيومي از داخل با ضخامت 4 الي 10 cm توليد مي شود

ساندويچ پانل هاي سقفي با طرح شادولاين ذوزنقه توليد ميگردد و اين طرح در ظاهر ورق رويي ساندويچ پانل مشخص مي باشد .

براي زيبايي نماي سقف در حالت شيبدار اقدام به توليد ورق با طرح سفال نموده كه با ساخت  آن ميتوان سقفي با نماي فوق العاده زيبا ايجاد نمود. .

قيمت ساندويچ پانل سقفي نسبت به قطر ساندويچ پانل و گام ها ي ساندويچ پانل وشكل سقف و ونوع ساندويچ پانل  نوع عايق و متراژ پروژه طبق نقشه بررسي

وبه روز محاسبه مي گردد و نسبت به نوع متريال انتخابي ، طول وعرض وضخامت بررسي مي شود.

ساندويچ پانل ديواري

ساندويچ پانل ديواري را مي توانيد در انوع مختلف  ذيل از نظر فني تهيه كنيد.

    • ساندويچ پانل ديواري ساده ، ساندويچ پانلي است كه به صورت كاملا ساده و بدون هيچ طرح و شياري عرضه مي شود.
    • ساندويچ پانل ديواري نر و مادگي به صورت بسيار مستحكم و مقاوم ، توسط نر و مادگي هاي تعبيه شده در آن ها طراحي مي شود.

 

  • ساندويچ پانل ديواري اتاق تميز براي ساخت اتاق هاي تميز كه ورود آلاينده هاي هوا در آن ها از اهميت ويژه اي برخوردار است ، استفاده مي شود. اين ساندويچ پانل ها بسيار مقاوم هستند به طوري كه حتي مواد شيميايي بر آن ها اثر نمي گذارد ، عايق حرارات ، رطوبت ، سرما و گرما ، صوت  ، مواد شيميايي ، آلاينده هاي معلق در هوا و ... مي باشد.
  • ساندويچ پانل ديواري دو رو نايلون كه اين ساندويچ پانل توسط شركت ماموت توصيه نمي شود ، پانل ماموت فوق به اندازه ساير انواع قدرت ندارد و ضد زلزله نمي باشد.

همچنين ساندويچ پانل هاي ديواري را مي توان به روش هاي متفاوت با انواع مواد اوليه توليد كرد و از آن ها در بين دسته بندي مربوط به كاربرد ساندويچ پنل استفاده كرد كه شرح آن در ذيل ذكر مي شود :

  • ساندويچ پانل گالوانيزه از ورق گالوانيزه توليد مي شود كه اين ورق مستحكم و قابل استفاده براي انواع ديوارها مي باشد.
  • ساندويچ پانل آلوزينك از اين ساندويچ پانل براي ساخت بهترين سازه هاي پيش ساخته استفاده مي شود ، اين ساندويچ پانل استاندارد ماموت مي باشد و از آن مي توان به عنوان ساندويچ پنل ماموت ضد زنگ ياد كرد.
  • ساندويچ پانل آلومينيوم از ورق آلومينيوم تهيه مي شود كه ورقي است ارزان به نسبت ساير ورق هاي ساندويچ پانل و از آن به عنوان ورق غير قابل شستشو ياد مي كنند ، اين ورق آلومينيوم در صورت برخود آب و ... به آن دچاره لكه مي شود.
  • ساندويچ پانل طرح چوب از ورق فايبرگلاس تهيه مي شود كه ورقي است بسيار مقاوم در برابر آب و رطوبت و مي توان آن را براي انواع ساختمان ها بخصوص ساختمان هاي اداري و تجاري كه در آن ها زيبايي و ظاهر ساختمان بسيار مهم است ، استفاده كنيد.
  • ساندويچ پانل شفاف در دو نوع وجود دارد ، پنل ماموت با ورق پلي كربنات و پانل ماموت با ورق هاي شيشه اي كه در هر دو اين ساندويچ پانل ها نور را مي تواند وارد محيط كند و آن ها را براي زيبايي و پر نور كردن محيط مي توان استفاده كرد ، اين ساندويچ پانل ها بيشتر در ساخت سوله هاي گلخانه اي استفاده مي شود.
  • ساندويچ پانل پلي يورتان كه يكي از انواع ساندويچ پنل است كه به عنوان ساندويچ پانل ماموت نسوز از آن ياد مي شود ، يكي از انواع ساندويچ پنل است كه مي توان آن را استاندارد شركت ماموت دانست.

اين ساندويچ پانل ماموت  مانند ساندويچ پانل آلوزينك يكي از بهترين پيش نهادهاي شركت ماموت است كه مي توانيد آن را تهيه و از خواص فوق العاده آن بهره مند شويد ، در صورت تمايل نيز مي توانيد هر دو ساندويچ پانل استاندارد را با هم تركيب كرده و ساندويچ پنل با دو رو ورق آلوزينك و هسته پلي يورتان تهيه كنيد.

  • ساندويچ پانل پلي استايرن از انواع پانل ماموت است كه به دليل قيمت آآن در بين ساندويچ پانل ارزان ها قرار گرفته است ، اين عايق پلي استايرن را مي توانيد به ضخامت و اندازه مورد نظر خود سفارش دهيد.
  • ساندويچ پانل XPS از فوم تزريقي XPS تشكيل شده است كه بسيار نازك بوده و حجم و فضاي كمتري به نسبت ساير انواع ساندويچ پانل اشغال مي كند ، اين ساندويچ پانل همان عايق پلي استايرن را دارد با اين فرق كه اين عايق فشرده تر مي باشد.
  • ساندويچ پانل پشم شيشه داراي عايقي است از الياف پشم شيشه كه اين الياف جزو گران ترين پانل ها در ليست قيمت ساندويچ پانل مي باشد ، اين الياف نسوز مي باشد و تا دماي خيلي پايين سالم مي ماند ، شعله هاي آتش را در نقطه اي كه آتش شروع شده است ، حفظ خواهد كرد و به جايي غير از آن نفوذ نخواهد كرد.
  • ساندويچ پانل پشم سنگ از ديگر پانل هاي نسوز مي باشد ، اين ساندويچ پانل نسوز در بالاترين رده ليست قيمت از نظر گران بودن قرار دارد ، اين پنل علاوه بر خاصيت ساندويچ پانل پشم شيشه ، داراي فوايد ديگري نيز مي باشد ، تا دماي 1000 درجه تغيير شكل نميدهد و اين مورد غير ممكن است پس نسوز به حساب مي آيد. به علاوه محيط نامناسبي براي نمو و رشد حشرات مي باشند كه اين امر باعث مي شود كه حشرات به آن ها نفوذ نكنند.
  • ساندويچ پانل سردخانه اي كه براي ساخت سردخانه ها استفاده مي شود ، بسيار مناسب است براي صرفه جويي در مصرف هزينه هاي مربوط به حفظ و نگه داري انرژي ، اين عايق بسيار قوي سرما و گرما به شما كمك مي كند تا جاي ممكن هزينه ها را كم كنيد.
  • ساندويچ پانل اتاق تميز كه اين مورد را در ساندويچ پانل ديواري اتاق تميز ذكر كرديم.

ساندويچ پانل هاي ديواري پوششي هستند براي ساخت و توليد و نصب ديوارهاي پيش ساخته كه از آن ها در اكثر موارد مي توان استفاده هاي مفيد كرد به طوري كه اين ساندويچ پانل ها نسوز و دير سوز ، ضد زلزله و ... مي باشند.


برچسب: ساندويچ پانل ، ساندويچ پانل ديواري ، ساندويچ پانل سقفي ، قيمت ساندويچ پانل ، نصب ساندويچ پانل ، انواع ساندويچ پانل ، كابرد ساندويچ پانل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۰۴:۰۸ توسط:hami موضوع:

كشنده فاو

كشنده فاو يك كشنده قوي و همه كاره است كه به صورت جفت محور وتك محور به واسطه شركت سيبا موتور در كشورمان معرفي وبه بازار عرضه  شده است.كشنده هاي فاو چند سالي است پا به بازار حمل ونقل كشورمان گذاشته و بسيارموفق عمل كرده است و ميتوان گفت فاو يك برند مطرح جهاني مي باشد كه در سطح جهاني و خاورميانه بسيار نام آشنا و يكي از برندهاي پرفروش در كشورمان مي باشد.كشنده فاو معرف كاميون كشنده هاي موفق در دنيا بوده است كه با تكيه بر قدرت و عمكلرد مناسب و حمل بارهايي با تناژ بالا خريداران و علاقه مندان به كاميون هاي سنگين كشنده فاو را به خيلي از كشنده هاي موجود اروپايي در بازار ترجيح مي دهند.

وزن كشنده فاو تك محور بدون بار 7900كيلوگرم مي رسد و قابليت جابه جايي دو سرنشين را در خود دارد.حداكثر نيروي مجاز وارد به محور جلو 6600 كيلوگرم و محور عقب 11400 كيلوگرم مي باشد.در مورد ابعاد اين كشنده بايد گفت طول ان به 6235 ميلي متر مي رسد و عرض كشنده فاو و ارتفاع ان نيز به ترتيب 2495و3600 ميلي متر مي باشد.
تامين نيروي پيشروان اين كاميون كشنده فاو بر عهده يك موتور 6 سيلندر خطي ديزل و مجهز به توربوشارژر تعبيه شده است كه 11/040 سي سي حجم دارد و قادر است قدرت موتور 420 اسب بخارنيرو و1900 نيوتن متر گشتاورد توليد كند.انتقال قدرت نيروي موتور به چرخ ها بر عهده گيربكس zf ساخت آلمان گذاشته شده است.كلاچ كشنده تك محور و كشنده فاو جفت محور نيز از نوع تك صفحه اي خشك است كه از يك فنر ديافراگمي با قطر 430 ميليمتر بهره مي برد.گنجايش باك آلومينيومي نيز به 600ليتر مي رسد.

كشنده فاو داراي محور مقطعي iشكل مي باشد وفورج شده است، محور عقب نيز ازنوع تك محور با كاهنده تك مرحله اي است.كشنده جفت محور و كشنده فاو تك محور داراي موتور 420 اسب بخار و گشتاورد 1900 نيوتن متر مي باشند.

كشنده فاو داراي كابين فلزي سقفي بلند و تمام جوشكاري شده مي باشد اين كابين از پوشش ضد زنگ و عايق صوتي و حرارتي بهره مي برد.تجهيزات كشنده فاو كه به چشم مي خورد عبارت از: اينتر كولر، بخاري درجا،اينه هاي برقي ،قفل مركزي ، تاخوگراف،شيشه هاي برقي ، و... كه در مجموع ميتوان گفت كه شركت فاو با قرار دادن مجموعه اي از تجهيزات و امكانات مناسب در كشنده هاي خود محصولي در حدهلدلينگ فاو طراحي و توليد كرده است.

مجموعه سيباموتور به دليل استقبال شما خريداران عزيز از محصولات فاو فروش اقساطي كشنده فاو را با كمترين پيش پرداخت و اقساط بلند مدتي را براي فروش قرار داده است كه ميتوانيد براي اطلاع بيشتر با كارشناسان شركت سيبا موتور تماس حاصل فرماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۴۵:۰۳ توسط:hami موضوع:

گزارش حسابرسي

اجزاي تشكيل دهنده گزارش معقول چيست

1. عنوان                       2. مخاطب                      3. بند مقدمه يا بند تفكيك و مسئوليت ها     4. بند حدود رسيدگي

5. بنداظهارنظر                6. تاريخ                          7. نشاني حسابرسي                                    8. امضاء

1- عنوان در گزارش حسابرسي حاوي چه مواردي بايد باشد؟

گزارش حسابرسي بايد عنوان مناسبي داشته باشد با استفاده از عنوان "گزارش حسابرس مستقل" خواننده را در تشخيص گزارش حسابرسي و مجزا كردن آن از گزارش هايي ازجمله گزارش هاي هيئت مديره ياگزارش ساير حسابرسان كه ملزم به رعايت آيين رفتار حرفه اي حسابرسان مستقل نيستند كمك ميكند.جهت آشنايي بيشتر به صفحه نمونه قرارداد حسابرسي و كاربرد گزارش حسابرسي در سايت موسسه حسابرسي محاسبان مراجعه نماييد و با آشنايي كامل انواع حسابرسي از خدمات حسابرسي موسسه بهره مند شويد.

2- مخاطب در گزارش حسابرسي كيست؟

در گزارشات حسابرسي منظور از مخاطب شخصي است كه درخواست گزارش حسابرسي از سوي او صورت گرفته،درواقع مخاطب است كه اقدام به انعقاد قرارداد حسابرسي مي نمايد.مخاطب يا مخاطبان گزارش حسابرسي ميتوانند صاحبان سرمايه،مديران و اشخاص ثالث ذينفع باشند.

نكته: زماني كه گزارش حسابرسي براي طرح در مجامع عمومي تهيه ميشود،مجمع عمومي صاحبان سهام به عنوان مخاطب هستند.

3- بند مقدمه يا تفكيك مسئوليت ها در گزارش حسابرسي شامل چه موضوعاتي است؟

عناوين و يا اجزاري تشكيل دهنده صورت هاي مالي كه براي دوره مالي معين تهيه شده.

ذكر اين مورد كه مسئوليت تهيه و پاسخگويي صورت هاي مالي بر عهده هيئت مديره است.

تاكيد بر اين كه مسئوليت حسابرس و اظهر نظر او در مورد صورت هاي مالي به اتكا حسابرسي انجام شده مي باشد.

4- بند حدود رسيدگي در گزارش حسابرسي شامل چه مواردي است؟

در اين بند تمامي كارهاي حسابرس و ميزان دامنه رسيدگي و حسابرسي او عنوان ميشودو بايد استانداردهاي حسابرسي نيز بيان گردد.گزارش حسابرسي بايد بيانگر اين مطلب باشد كه حسابرسي طبق استانداردهاي حسابرسي انجام شده و همچنين بايد بيانگر اين موضوع باشد كه حسابرسي به دليل حصول اطمينان از اينكه صورت هاي مالي تهيه شده داراي تحريف  و اشتباهي  نبوده ،انجام گرفته است.گزراش حسابرسي بايد بيانگر اين مطلب باشد كه حسابرسي مبناي معقولي براي اظهار نظر فراهم كرده است.

5- بند اظهار نظر در گزارش حسابرسي حاوي چه مطالبي است؟

گزارش حسابرسي بايد بگونه اي باشد كه بيان كند:

آيا اين حسابرسي انجام شده ،برطبق جنبه هاي با اهميت استانداردهاي حسابرسي تهيه شده يا خير؟

ذكر جمله (تمام جنبه هاي با اهميت ) به اين معني است كه حسابرس موضوعاتي را تحت رسيدگي و حسابرسي قرار مي دهد كه از لحاظ مالي با اهميت هستند.

در ضمن بايد به اين نكته توجه كنيم كه صورت هاي مالي مطلوب بايد طبق استانداردهاي حسابداري  تهيه شود.

در گزارش حسابرسي نيز براي اگاهي استفاده كنندگان ذكر جمله "طبق استانداردهاي حسابداري "لازم است.

نكته:كلمه مطلوب در صورت هاي مالي به اين مفهوم است كه صورت هاي مالي طبق قانون و استانداردهاي حسابداري تهيه شده و حقوق صاحبان سهام نيز در چهارچوب قانون بطور يكنواخت و حقوق اشخاص ثالث ذينفع  رعايت شده است.

6- تاريخ در گزارش حسابرسي:

در گزارش حسابرسي تاريخ بيانگر اتمام عمليات حسابرس مي باشد و در صورتي كه بعد ازتاريخ ترازنامه وقايع موثري وجود داشته باشد كه بر صورت هاي مالي موثر است ،بايددر صورت هاي مالي واقع شود و يا اينكه به نحو مناسب و كافي در يادداشت هاي همراه صورت هاي مالي افشا شود.

7- نشاني حسابرس در گزارش حسابرسي چيست؟

در گزارشات حسابرسي ذكر نشاني موسسه حسابرسي در سربرگ گزارش  ضرورري است و چنانچه موسسه داراي شعبه باشد ذكر شعبه نيز لازم است.

8- امضا در گزارش حسابرسي؟

درج امضا در گزارش حسابرسي بيانگر هويت حسابرس مي باشد و حسابرس با امضاء، مسئوليت مشخص خود را به مخاطب بيان ميكند.

 

انواع گزارشات حسابرس:

الف ) گزارش مقبول                             ب) گزارش غير مقبول

حسابرس در چه شرايطي گزارش مقبول ارائه ميدهد؟

زماني كه صورتهاي مالي و كليه اطلاعات و توضيحات مورد نياز (شواهد حسابرسي) با توجه به اصل اهميت  توسط حسابرس كسب شود و تمامي آنها طبق قوانين و استانداردها باشد،حسابرس گزارش خود را به دوصورت ارائه مي دهد:

1- اظهار نظر مقبول                           2- اظهارنظر مقبول با پاراگراف توضيحي

ب ) گزارش غير مقبول در چه شرايطي ارائه ميشود؟

چنانچه گزارش حسابرسي شرايط لازم گزارش مقبول را نداشته باشد،حسابرس اظهار نظري با عنوان هاي مردود يا مشروط و يا عدم اظهارنظر بيان مي كند.

دلايل گزارش غير مقبول چيست؟

گزارش حسابرس در سه حالت ممكن است صورت گيرد:

الف ) عدم توافق

ب ) محدوديت در رسيدگي

ج ) ابهام

در زير به شرح هريك از موارد ميپردازيم:

الف ) عدم توافق:

شرايطي كه درزير ذكر مي شود منجر به عدم توافق ميشود

1- چنانچه صورت هاي مالي ارائه شده از استانداردهاي حسابرسي انحراف داشته باشد.

2- چناچه نحوه و ميزان حقايق يا مبالغ موجود در صورت هاي مالي در حد كفايت براي گزارش هاي مالي نباشد و يا به درستي افشا نشود.

3- چنانچه قوانين و مقررات از نظر محاسباتي و يا نحوه انجامش رعايت نشود.

ب ) محدوديت در رسيدگي :

زماني حاصل ميشود كه حسابرس كليه اطلاعات و توضيحات (شواهد حسابرسي ) كه با ان قادراست رسيدگي و حسابرسي را به عمل آورد نداشته باشد.

ج ) ابهام :

در گزارش حسابرسي ابهام به اين معني نيست كه محدوديت در رسيدگي بوده بلكه به اين معني است كه شرايطي وجود دارد كه باعث ابهام در رسيدگي است .به عنوان مثال ابهام مربوط به دعاوي عمده مطروحه در مراجع قضايي و يا ترديدهايي كه ممكن است در تداوم فعاليت واحد مورد رسيدگي باشد.

اهميت در صورتهاي مالي به چه معناست؟

اهميت نسبي در صورتهاي مالي به اين مفهوم است كه رقم يا مطلبي كه با ذكر نادرست و يا حذف آن مورد موجب اين شود كه صورت هاي مالي وضع مالي و يا نتيجه عملكرد موسسه رابه نحو مطلوب نشان ندهد و يا تصوير گمراه كننده اي بدست دهد.

درواقع مطلب يا رقمي داراي اهميت نسبي است كه :

1- از جهت مقررات قانوني به آن توجه ويژه شود.

2- نحوه ارائه و عرضه آن داراي اهميت باشدمانند اقلام استثنايي.

3- مبلغ آن در مقايسه و رابطه با وضعيت كلي حسابها به عنوان يك مجموعه در حساب سودو زيان و يا ترازنامه و همينطور نسبت به رقم مشابه آن در دوره مالي قبل حائز اهميت باشد.

جهت اطلاعات بيشتر و آشنايي  با نمونه قرارداد حسابرسي ، نمونه گزارش حسابرسي و كاربرد گزارش حسابرسي به صفحه نخست موسسه حسابرسي محاسبان مراجعه كنيد و از مشاوره مالي رايگان ،مشاوره مالياتي رايگان بهره مند شويد.


برچسب: موسسه حسابرسي+ شركت حسابرسي+مشاوره مالي رايگان+ گزارش مالي+صورتهاي مالي اساسي+صورت سود و زيان + انواع حسابرسي + خدمات حسابرسي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۰۹:۳۷ توسط:hami موضوع:

حسابرسي مالياتي

تعريف حسابرسي مالياتي:

به موجب ماده 272 قانون ماليالتهاي مستقيم ،سازمان حسابرسي جمهوري اسلامي ايران و حسابداران رسمي و موسسات حسابرسي عضو جامعه حسابداران رسمي كه عهده دار انجام دادن  وظايف حسابرسي قانوني يا حسابرسي اشخاص هستنددرصورت درخواست اشخاص مذكور مكلف اند گزارش حسابرسي مالياتي طبق نمونه اي كه از طرف سازمان امور مالياتي تهيه ميشوند،تنظيم كنند و جهت تسليم به اداره امور مالياتي مربوط در اختيار مودي قرار دهند.

طبق تبصره يك ماده مذكور اداره مالياتي را بدون رسيدگي قبول و مطابق مقررات برگ تشخيص ماليات صادر ميكند،قبول گزارش حسابرسي مالياتي موكول به آن است كه مودي گزارش حسابرسي مالي نسبت به صورتهاي مالي كه طبق استانداردهاي حسابرسي توسط همان حسابدار رسمي يا موسسه حسابرسي تنظيم شده باشد را ضميمه گزارش حسابرسي مالياتي همراه با اظهار نامه مالياتي و حداكثر ظرف 3ماه از تاريخ انقضاي مهلت تسليم اظهار نامه ،تسليم اداره امور مالياتي مربوط نموده باشد.صراحت تبصره مذكور ،گزارشات حسابرسي مالياتي طبق دستورالعمل هاي سازمان امور مالياتي بررسي و پس از رفع ابهامات كارشناسان بررسي كننده مورد اقدام قرار بگيرند.

شايان ذكر است طبق تبصره 2:ماده 272 سازمان امور مالياتي كشور ميتواند حسابرسي صورتهاي مالي و گزارش مالياتي اشخاص حقيقي و حقوقي را به حسابداران رسمي يا موسسات حسابرسي واگذار نمايد. در اين صورت پرداخت حق الزحمه ، طبق مقررات مربوط به عهده سازمان امور مالياتي كشور ميباشد.با توجه به اين تبصره و عملياتي شدن آن كمك شاياني به بهبود نظام مالياتي كشور خواهد نمود.مديريت امور مالياتي يكي از مهمترين عوامل در پايداري كسب و كار ،به ويژه در ايران كه قوانين و مقررات مالياتي بسيار پيچيده اند.موسسه حسابرسي  محاسبان ، خدمات مالياتي را به گونه اي يكنواخت و كيفي در همه مورادي كه براي تدوين يك راهبرد پايدار مالياتي براي كمك به كسب و كار شما ضروري است،ارائه ميدهد.اين راهبرد در برگيرنده رعايت قوانين و مقررات و استفاده  از حداكثر مزايا و معافيت هاي مالياتي خواهد بود.

خدمات مالياتي موسسه حسابرسي محاسبان شامل:

• ماليات اشخاص حقيقي

• ماليات اشخاص حقوقي

• تنظيم اظهارنامه مالياتي

• دفاع مالياتي

• استرداد مازادمالياتي اشخاص

• خدمات مربوط به ريسكهاي مالياتي

• خدمات مربوط به انتقالات مالياتي از يك كشور به كشور ديگر(ماليات بين المللي)

• مشاوره در رابطه با معافيتهاي مالياتي قانوني

• مشاوره در رابطه با پيگيري اعتراض ها

• مشاوره حقوقي مالياتي با وكلاي پايه يك دادگستري

• مشاوره و ارائه خدمت در زمينه تشكيل  پرونده مالياتي و اخذ كد اقتصادي و پلمپ دفاتر قانوني ،اعزام نيروي متخصص مالي و مالياتي با سوابق مفيد به شركت ها و موسسات در صورت نياز ارائه مشاوره در زمينه ماليات تكليفي


برچسب: موسسه حسابرسي+ شركت حسابرسي+مشاوره مالي رايگان+ گزارش مالي+صورتهاي مالي اساسي+صورت سود و زيان + انواع حسابرسي + خدمات حسابرسي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۵۶:۴۹ توسط:hami موضوع:

ليست قيمت ساندويچ پانل

قيمت ساندويچ پانل

ساندويچ پانل سازه اي است كه با كيفيت مناسب و مقاومت بالا براي متريال هاي ساختماني مورد استفاده قرار مي گيرد. قيمت ساندويچ پانل نسبت به ساير مصالح ساختماني مقرون به صرفه است و به دليل ويژگي هاي خاصي كه دارد كاربردهاي فراواني دارد.

انواع ساندويچ پانل

ساندويچ پانل سقفي

ساندويچ پانل ديواري

ويژگي هاي هركدام از ساندويچ پانل ها با توجه به مواد تشكيل دهنده ي آن متفاوت است و اين مواد تشكيل دهنده بر قيمت ساندويچ پانل ديواري و قيمت ساندويچ پانل سقفي تاثير مستقيم دارد. تنوع در توليد اين سازه، كاربردهاي متنوع نيز ايجاد نموده است.

 

ضخامت ساندويچ پانل

جنس ورق رو / ضخامت mm / طرح

جنس ورق زير / ضخامتmm / طرح

كد

4 cm

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

گالوانيزه / 0.5 / صاف

ساندويچ پانل ديواري

4 cm

آلوزينگ / 0.5 / شياردار

آلوزينگ / 0.5 / صاف

ساندويچ پنل سقفي

5 cm

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

گالوانيزه / 0.5 / صاف

ساندويچ پانل ديواري

5 cm

آلوزينگ / 0.5 / شياردار

آلوزينگ / 0.5 / صاف

ساندويچ پنل سقفي

6 cm

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

گالوانيزه / 0.5 / صاف

ساندويچ پانل ديواري

6 cm

آلوزينگ / 0.5 / شياردار

آلوزينگ / 0.5 / صاف

ساندويچ پنل سقفي

8 cm

آلوزينگ / 0.5 / شياردار

آلوزينگ / 0.5 / صاف

ساندويچ پانل ديواري

10 cm

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

گالوانيزه / 0.5 / صاف

ساندويچ پنل سقفي

10 cm

آلوزينگ / 0.5 / شياردار

آلوزينگ / 0.5 / صاف

ساندويچ پانل ديواري

12.5 cm

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

گالوانيزه / 0.5 / صاف

ساندويچ پنل سقفي

12.5 cm

آلوزينگ / 0.5 / شياردار

آلوزينگ / 0.5 / صاف

ساندويچ پانل ديواري

15 cm

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

گالوانيزه / 0.5 / صاف

ساندويچ پنل سقفي

5 cm پيچ مخفي

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

گالوانيزه / 0.5 / صاف

ساندويچ پانل ديواري

5 cm پيچ مخفي

آلوزينگ / 0.5 / شياردار

آلوزينگ / 0.5 / صاف

ساندويچ پنل سقفي

4 cm

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

ساندويچ پانل ديواري

4 cm

آلوزينگ / 0.5 / شياردار

آلوزينگ / 0.5 / شياردار

ساندويچ پنل سقفي

5 cm

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

ساندويچ پانل ديواري

5 cm

آلوزينگ / 0.5 / شياردار

آلوزينگ / 0.5 / شياردار

ساندويچ پنل سقفي

5 cm

آلوزينگ / 0.5 / شياردار

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

ساندويچ پانل ديواري

6 cm

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

ساندويچ پنل سقفي

6 cm

آلوزينگ / 0.5 / شياردار

آلوزينگ / 0.5 / شياردار

ساندويچ پانل ديواري

8 cm

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

ساندويچ پنل سقفي

8 cm

آلوزينگ / 0.5 / شياردار

آلوزينگ / 0.5 / شياردار

ساندويچ پانل ديواري

10 cm

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

ساندويچ پنل سقفي

ويژگي هاي ساندويچ پانل

• كاهش قابل توجه در زمان و هزينه ساخت سازه ساندويچ پانل
• نصب سريع و آسان ، عدم نياز به قالب بندي
• عدم قابليت اشتعال به دليل ضد حريق بودن
• مقاومت در برابر زلزله و آتش سوزي و وزش باد
• سازگاري با محيط زيست و قابليت اتصال به سازه فلزي و غيره

ساندويچ پنل از دو لايه ي بيروني فولادي تشكيل شده و هسته داخلي آن كه فومي عايق است از مواد پليمري ايجاد شده است. فولاد به كار رفته در ساندويچ پانل از ورق گالوانيزه، ورق آلوزينك، ورق آلومينيوم تهيه مي شود كه استفاده از هر كدام از اين ها در ساندويچ پانل به دليل وارداتي بودن در تعيين قيمت ساندويچ پانل نقش دارد.

گفتني است كه قيمت پانل آلوزينك با قيمت ساندويچ پنل گالوانيزه و قيمت ساندويچ پانل آلومينيوم برابر نمي باشد.

هسته ي مياني ساندويچ پانل از تركيب موادپليمري بوده  كه اين تركيبات، فوم پلي يورتان، پلي استايرن، پشم سنگ، پشم شيشه و فوم xps  مي باشد. هر كدام از  فوم هاي نام برده شده خاصيت و كاربرد مخصوص به خود را دارد.
براي ثبت سفارش و كسب اطلاعات دقيق راجع به ساندويچ پانل، انواع ساندويچ پانل، نصب ساندويچ پانل و موارد كاربرد آن و... مي توانيد با كارشناسان وب سايت http://panelmammutco.com در تماس باشيد و از قيمت روز ساندويچ پنل مطلع شويد.


برچسب: ساندويچ پانل ، ساندويچ پانل ديواري ، ساندويچ پانل سقفي ، قيمت ساندويچ پانل ، نصب ساندويچ پانل ، انواع ساندوي�،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۴۰:۲۸ توسط:hami موضوع:

ليست قيمت ساندويچ پنل

قيمت ساندويچ پانل

ساندويچ پانل سازه اي است كه با كيفيت مناسب و مقاومت بالا براي متريال هاي ساختماني مورد استفاده قرار مي گيرد. قيمت ساندويچ پانل نسبت به ساير مصالح ساختماني مقرون به صرفه است و به دليل ويژگي هاي خاصي كه دارد كاربردهاي فراواني دارد.

انواع ساندويچ پانل

ساندويچ پانل سقفي

ساندويچ پانل ديواري

ويژگي هاي هركدام از ساندويچ پانل ها با توجه به مواد تشكيل دهنده ي آن متفاوت است و اين مواد تشكيل دهنده بر قيمت ساندويچ پانل ديواري و قيمت ساندويچ پانل سقفي تاثير مستقيم دارد. تنوع در توليد اين سازه، كاربردهاي متنوع نيز ايجاد نموده است.

 

ضخامت ساندويچ پانل

جنس ورق رو / ضخامت mm / طرح

جنس ورق زير / ضخامتmm / طرح

كد

4 cm

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

گالوانيزه / 0.5 / صاف

ساندويچ پانل ديواري

4 cm

آلوزينگ / 0.5 / شياردار

آلوزينگ / 0.5 / صاف

ساندويچ پنل سقفي

5 cm

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

گالوانيزه / 0.5 / صاف

ساندويچ پانل ديواري

5 cm

آلوزينگ / 0.5 / شياردار

آلوزينگ / 0.5 / صاف

ساندويچ پنل سقفي

6 cm

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

گالوانيزه / 0.5 / صاف

ساندويچ پانل ديواري

6 cm

آلوزينگ / 0.5 / شياردار

آلوزينگ / 0.5 / صاف

ساندويچ پنل سقفي

8 cm

آلوزينگ / 0.5 / شياردار

آلوزينگ / 0.5 / صاف

ساندويچ پانل ديواري

10 cm

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

گالوانيزه / 0.5 / صاف

ساندويچ پنل سقفي

10 cm

آلوزينگ / 0.5 / شياردار

آلوزينگ / 0.5 / صاف

ساندويچ پانل ديواري

12.5 cm

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

گالوانيزه / 0.5 / صاف

ساندويچ پنل سقفي

12.5 cm

آلوزينگ / 0.5 / شياردار

آلوزينگ / 0.5 / صاف

ساندويچ پانل ديواري

15 cm

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

گالوانيزه / 0.5 / صاف

ساندويچ پنل سقفي

5 cm پيچ مخفي

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

گالوانيزه / 0.5 / صاف

ساندويچ پانل ديواري

5 cm پيچ مخفي

آلوزينگ / 0.5 / شياردار

آلوزينگ / 0.5 / صاف

ساندويچ پنل سقفي

4 cm

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

ساندويچ پانل ديواري

4 cm

آلوزينگ / 0.5 / شياردار

آلوزينگ / 0.5 / شياردار

ساندويچ پنل سقفي

5 cm

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

ساندويچ پانل ديواري

5 cm

آلوزينگ / 0.5 / شياردار

آلوزينگ / 0.5 / شياردار

ساندويچ پنل سقفي

5 cm

آلوزينگ / 0.5 / شياردار

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

ساندويچ پانل ديواري

6 cm

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

ساندويچ پنل سقفي

6 cm

آلوزينگ / 0.5 / شياردار

آلوزينگ / 0.5 / شياردار

ساندويچ پانل ديواري

8 cm

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

ساندويچ پنل سقفي

8 cm

آلوزينگ / 0.5 / شياردار

آلوزينگ / 0.5 / شياردار

ساندويچ پانل ديواري

10 cm

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

گالوانيزه / 0.5 / شياردار

ساندويچ پنل سقفي

ويژگي هاي ساندويچ پانل

• كاهش قابل توجه در زمان و هزينه ساخت سازه ساندويچ پانل
• نصب سريع و آسان ، عدم نياز به قالب بندي
• عدم قابليت اشتعال به دليل ضد حريق بودن
• مقاومت در برابر زلزله و آتش سوزي و وزش باد
• سازگاري با محيط زيست و قابليت اتصال به سازه فلزي و غيره

ساندويچ پنل از دو لايه ي بيروني فولادي تشكيل شده و هسته داخلي آن كه فومي عايق است از مواد پليمري ايجاد شده است. فولاد به كار رفته در ساندويچ پانل از ورق گالوانيزه، ورق آلوزينك، ورق آلومينيوم تهيه مي شود كه استفاده از هر كدام از اين ها در ساندويچ پانل به دليل وارداتي بودن در تعيين قيمت ساندويچ پانل نقش دارد.

گفتني است كه قيمت پانل آلوزينك با قيمت ساندويچ پنل گالوانيزه و قيمت ساندويچ پانل آلومينيوم برابر نمي باشد.

هسته ي مياني ساندويچ پانل از تركيب موادپليمري بوده  كه اين تركيبات، فوم پلي يورتان، پلي استايرن، پشم سنگ، پشم شيشه و فوم xps  مي باشد. هر كدام از  فوم هاي نام برده شده خاصيت و كاربرد مخصوص به خود را دارد.
براي ثبت سفارش و كسب اطلاعات دقيق راجع به ساندويچ پانل، انواع ساندويچ پانل، نصب ساندويچ پانل و موارد كاربرد آن و... مي توانيد با كارشناسان وب سايت http://panelmammutco.com در تماس باشيد و از قيمت روز ساندويچ پنل مطلع شويد.


برچسب: ساندويچ پانل ، ساندويچ پانل ديواري ، ساندويچ پانل سقفي ، قيمت ساندويچ پانل ، نصب ساندويچ پانل ، انواع ساندويچ پانل ، كابرد ساندويچ پانل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۳۹:۲۷ توسط:hami موضوع:

خدمات حسابرسي

حسابرسي چيست

حسابرسي فرايندي است كه طي آن كليه صورتهاي مالي و عمليات مالي يك شركت يا موسسه و يا هر سازماني با توجه به استانداردهاي تعريف شده و قانوني ، مورد بررسي و رسيدگي قرار گرفته و در صورت هرگونه مغايرت در نقص مدارك و يا نوع عملكرد ، آن مورد گزارش داده شده و راهكاري براي آن در نظر گرفته مي شود.

شركت حسابرسي محاسبان بر اين اميد است كه با استفاده از تجربيات كاركنان  مجرب خود در زمينه تامين نيازهاي مشتريان در مورد به روز رساني اطلاعات حسابداري و حسابرسي و همچنين با استفاده از متدهاي روز دنيا در زمينه حسابداري ، حسابرسي ، مالي و مالياتي سبكي نو از خدمات رساني به مشتريان خود ارائه نمايد . پرسنل موسسه حسابرسي محاسبان با تجربيات بسيار در زمينه حسابداري ، حسابرسي ، مديريت مالي و ارائه گزارشات ، تهيه و تنظيم اظهارنامه ، تنظيم قرارداد حسابرسي و كليه امور مالي و مالياتي آماده خدمت رساني به كارفرمايان گرامي مي باشند.

 

خدمات حسابرسي

داوري مالي

• اخذ كد اقتصادي

• بازرسي قانوني

خدمات حسابداري

• كدگزاري حساب ها

مشاوره مديريت مالي

• نظارت بر امور تصفيه

• تهيه گزارش حسابرسي

• تهيه قرارداد حسابرسي

• تهيه تنظيم انواع اظهارنامه

• بررسي اجمالي صورت هاي مالي

ارزيابي سهام و سهم الشركه

• خدمات مالي و حسابداري و مالياتي

• طراحي و پياده سازي سيستم مالي

• خدمات در زمينه انواع حسابرسي

 حسابرسي داخلي

حسابرسي رعايتي

حسابرسي قانوني

 حسابرسي مالياتي

حسابرسي عملياتي

 حسابرسي صورتهاي مالي

حسابرسي ويژه و اجراي روشهاي توافقي

• عمليات حسابرسي تامين اجتماعي

• حسابرسي و مشاوره مالي و مالياتي

• خدمات ارجايي توسط دادگاهها و مراجع قضايي در چاچوب موارد بالا

• حسابرسي جهت اخذ وام بانكي و ارائه به سازمان امور مالياتي و موسسات و ديگر ارگانهاي دولتي

حسابرسي دفاتر قانوني و مشاوره در زمينه تحرير و تنظيم دفاتر قانوني جهت جلوگيري از رد دفاتر

• ساير موراد اعلام شده و تاييد شده توسط شوراي عالي جامعه حسابداران رسمي ايران

در زير به شرح برخي خدمات موسسه حسابرسي محاسبان مي پردازيم.

 

حسابرسي صورتهاي مالي

حسابرسي صورتهاي مالي از اهميت ويژه اي برخوردار است كه به دو صورت انجام مي شود :

حسابرسي داخلي

حسابرسي خارجي

 

تفاوت حسابرسي داخلي و حسابرسي خارجي

حسابرسي داخلي توسط حسابرسان داخلي خود سازمان يا شركت صورت مي گيرد و هدف از حسابرسي داخلي گزارش دهي به مديران ارشد شركت و همينطور براي جلوگيري از هدر رفتن منابع مالي  و اجرا برنامه ريزي هاي مالي است و نتايج آن فقط داخل سازمان است . حسابرس داخلي بايد به كليه اسناد و مدارك داخل سازمان دسترسي داشته تا بتواند ، نتيجه بررسي و ارزيابي خود را در قالب گزارش ارائه نمايد.

حسابرسي خارجي توسط كارشناساني خارج از سازمان كه به وسيله موسسات خدمات حسابرسي و مالي مورد تاييد سازمان حسابرسي  انتخاب مي شود ، انجام شده و به ارگانهاي مربوطه، سهام داران و هيأت مديره گزارش داده مي شود. حسابرسي مستقل يك ضرورت قانوني است و بايد سالي يك مرتبه توسط سازمان انجام شود و نتايج بررسي عمليات و فعاليت ها به سازمان حسابرسي و ديگر ارگانهاي دولتي مرتبط  اعلام شود .

بنابراين در حسابرسي داخلي پس از بررسي صورتهاي مالي گزارش دهي به مديريت داخل شركت صورت مي گيرد اما درحسابرسي خارجي پس از بررسي صورتهاي مالي ، اعلام نظر و گزارش دهي به افراد و ارگانهاي خارج از سازمان  انجام مي شود. بررسي صورتهاي مالي توسط حسابرسان خارجي شامل مواردي چون رسيدگي ، تاييد وجوه ، ارزشيابي ، كامل بودن ، چگونگي ارائه و افشا اهداف حسابرسي موجود در صورت هاي مالي است.

موسسه حسابرسي محاسبان با بهره مندي از دانش يك تيم حرفه اي و آگاه به مسائل حسابرسي ، حسابداري ، مالي و مالياتي  و ... كليه خدمات حسابرسي ،خدمات حسابرسي داخلي و حسابرسي خارجي را با توجه به استانداردهاي حسابرسي و حسابداري براي مشتريان انجام مي دهد و با اين عملكرد به صورتهاي مالي اعتبار و ارزش مي بخشد. در اصل اين اعتبار دهي بعد از رسيدگي و بررسي كليه اسناد و مدارك و وجود تطابق با استانداردهاي پذيرفته شده حسابرسي بوجود مي آيد.اين ارزش بخشيدن و اعتبار دهي به صورتهاي مالي از اهميت بسياري برخوردار است به دليل اينكه كليه ذينفعان و استفاده كنندگان اهدافشان را با اطمينان در اين صورت هاي مالي پيگيري مي كنند.

صورتهاي مالي طي زمانهاي مشخصي بايد مورد ارزيابي و بررسي قرار گرفته و  بايد افرادي كه اين وظيفه مهم را بر عهده مي گيرند ، داراي تسلط كافي بر استانداردهاي حسابرسي باشند تا بتوانند صورتهاي مالي را با اين استانداردهاي پذيرفته شده انطباق دهند. شركت حسابرسي محاسبان با به كار گرفتن افرادي متخصص در اين زمينه با بررسي صورتهاي مالي شركت شما ، براحتي نواقص و مواردي كه با استانداردهاي مورد قبول انطباق ندارند را تشخيص داده و قبل از بررسي و رسيدگي حسابرسي مستقل به شما در رفع آنها ياري مينمايند.

 

مشاوره حسابرسي مالياتي

ماليات يكي از مهمترين منابع مالي دولت مي باشد و تمامي موسسات و شركت ها با توجه به كسب و كارشان و نوع فعاليتي كه دارند موظف به پرداخت ماليات تعيين شده مي باشند . اين پرداخت ها به منظور ماليات بايد در اسناد و مدارك معتبر ثبت و نگهداري شود كه اين مدارك و اسناد در حسابرسي مالياتي مورد بررسي و ارزيابي قرار ميگيرد . در حسابرسي مالياتي ، يك حسابرس بايد ميزان ماليات متعلق به آن سازمان يا موسسه را بداند و همينطور بر اسناد مورد نياز در حسابرسي مالياتي آگاه باشد. در حسابرسي مالياتي بايد اطلاعات درست ، به موقع  و قابل بررسي باشد و عواقب دير كرد و عدم پرداخت ماليات ها كاهش يابد كه همه اين موارد به حسابرس دقيق و آگاه به مسائل مالي و مالياتي نياز دارد.

يكي از مهمترين حسابرسي ها ، حسابرسي عملياتي مي باشد كه در اين حسابرسي كارايي ، اثربخشي و صرفه اقتصادي تمامي عمليات سازمان  مورد بررسي قرار مي گيرد و اين كار توسط افرادي صورت مي پذيرد كه داراي صلاحيت اين كار باشند . اين نوع حسابرسي بايستي در كمال دقت و تخصص صورت پذيرد تا مديران از طريق نتايج حاصل از اين نوع حسابرسي بتوانند تصميمات در زمينه فعاليت ها را اتخاذ كرده و استراتژي هاي مالي خود را تعيين نمايند.

چنانچه سازمان يا موسسه شما نياز به برنامه ريزي و حسابرسي موشكافانه جهت تصميم گيري در زمينه مالي و مديريتي دارد با موسسه حسابرسي محاسبان در تماس بوده و از مشاوره حسابرسي عملياتي ،مشاوره مالي رايگان ،مشاوره مالياتي رايگان و ... اين شركت بهره بگيريد. شما مي توانيد با اطمينان خاطر با استفاده از پيشنهادات و راهنمايي هاي مشاوران ما در زمينه هاي مختلف حسابرسي ، مالي ، مالياتي و ... به اهدافتان دست يافته و به سمت موفقيت حركت كنيد.

 

آيا نياز به وام و تسهيلات بانكي داريد

اگر سازمان يا موسسه شما نياز به دريافت وام بانكي و يا تسهيلات بانكي دارد و چنانچه از راههاي مختلفي اقدام نموده و به دليل وجود نقص در اسناد و مدارك  و يا رعايت نكردن اصول تهيه مدارك و يا هر دليل ديگري موفق به دريافت وام و تسهيلات بانكي نشده است با مشاوران حسابرسي و يا مشاوران مالي و مالياتي موسسه حسابرسي محاسبان تماس حاصل فرماييد تا با بهره گيري از تخصص مديران و مشاوران مجرب ما ، موفق به دريافت وام و تسهيلات بانكي شويد.

بر اساس بخشنامه هاي بانكي چنانچه نتايج به دست آمده از حسابرسي صورت هاي مالي و فعاليت هاي مالي يك موسسه يا شركت ، مورد پذيرش  و تاييد سازمان حسابرسي باشد ، صاحبان مشاغل ، موسسات ، شركتها  مي توانند با ارائه درخواست وام  و تسهيلات از بانك به همراه تمامي اسناد و مدارك به صورت كامل و بدون نقص ، وام و تسهيلات بانكي دريافت كنند.

چگونه ميتوان وام و تسهيلات بانكي دريافت كرد

تهيه، جمع آوري و ارائه اسناد و مدارك حاصل از بررسي صورت هاي مالي به سادگي صورت نمي پذيرد. شايان ذكر است كه اين كار بايد توسط افرادي مجرب و آگاه به جزييات و الزامات بانك ها باشد تا در هنگام درخواست مدارك توسط بانكها ، نقص و كاستي نداشته باشد و براحتي بتوان با ارائه آنها وام و تسهيلات بانكي دريافت نمود.

شركت حسابرسي محاسبان با استفاده از اساتيد مجرب و دانشگاهي و متخصصيني فعال و آگاه به مسائل روز مالي ، مالياتي و حسابرسي ميتواند به وسيله  حسابرسي دقيق ، تهيه و تنظيم اسناد و مدارك حسابرسي ،رفع نواقص آنها و در نهايت ارائه اين اسناد و مدارك به بانكها ، روند دريافت وام و تسهيلات بانكي را براي شما تسهيل نمايد. چنانچه نياز به حسابرسي جهت اخذ وام و تسهيلات بانكي ، مشاوره مالي رايگان ، مشاوره مالياتي رايگان ، مشاوره مالياتي آنلاين ، مشاوره مالي تلفني داريد به صفحه تماس با ما در سايت موسسه حسابرسي محاسبان مراجعه نموده و از خدمات حسابرسي ، خدمات مالي ،  خدمات مالياتي رايگان و ... استفاده نماييد.

درصورتي كه نياز به دريافت اطلاعات بيشتر (در زمينه  حسابرسي بيمه ،بيمه بيكاري ، انواع حسابرسي ، معافيت هاي مالياتي ، مشمولين ماليات ، ميزان ماليات بر درآمد ، ماليات بر ارث ، ماليات بر حقوق ، ماليات بر ارزش افزوده) داريد و يا براي استخدام ( در رشته هاي مرتبط با حسابداري ، حسابرسي و مديريت ) مشاوره مي خواهيد ، با مشاورين ما در تماس باشيد .


برچسب: موسسه حسابرسي+ شركت حسابرسي+مشاوره مالي رايگان+ گزارش مالي+صورتهاي مالي اساسي+صورت سود و زيان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۳۸:۳۱ توسط:hami موضوع: